C CLASS (C CLASS)

مرسدس بنز (MERCEDES BENZ)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۵ - ۲۰۱۶

C۲۰۰

۲۰۱۲ - ۲۰۱۴

C۲۰۰

۲۰۱۲ - ۲۰۱۴

C۳۰۰

۲۰۱۲ - ۲۰۱۴

C۳۵۰

۲۰۰۸ - ۲۰۱۱

C۱۸۰

۲۰۰۸ - ۲۰۱۱

C۲۰۰

۲۰۰۸ - ۲۰۱۱

C۲۳۰

۲۰۰۸ - ۲۰۱۱

C۲۸۰

۲۰۰۸ - ۲۰۱۱

C۳۵۰

۲۰۰۱ - ۲۰۰۸

C۲۰۰ کوپه

۲۰۰۱ - ۲۰۰۸

C۲۳۰ کوپه

۲۰۰۱ - ۲۰۰۸

C۳۵۰ کوپه

۲۰۰۰ - ۲۰۰۷

C۱۸۰

۲۰۰۰ - ۲۰۰۷

C۲۰۰

۲۰۰۰ - ۲۰۰۷

C۲۳۰

۲۰۰۰ - ۲۰۰۷

C۲۴۰

۲۰۰۰ - ۲۰۰۷

C۲۸۰

۱۹۹۳ - ۲۰۰۰

C۱۸۰

۱۹۹۳ - ۲۰۰۰

C۲۰۰

۱۹۹۳ - ۲۰۰۰

C۲۸۰

مرسدس بنز C-Class یکی از خودرو های سواری سبک و آلمانی است. این خودرو در زمان ورود به سطح خودروسازی ایالات متحده، توسط مدل کلاس C تکامل یافت و برای اینکه تبدیل به فراتر از یک مدل تزئینی و لوکس شود، باید این خودرو شبیه به خودروی بزرگتر که گل سرسبد کمپانی مرسدس بنز است یعنی خودروی کلاس S می شد.

ترکیب امروزی از اتومبیل کلاس C شامل سواری C۳۰۰، سواری C۴۵۰ AMG و سواری C۶۳ AMG درایو تمام چرخ در سواری C۳۰۰ موجود است، و یک مدل کوپه نیز به صف این کلاس در مدل سال ۲۰۱۷ می پیوندد، در حالی که موتور های توربو دیزل و پلاگین نیز در مدل های سواری هیبریدی قرار است به صف ۲۰۱۶ در طول زمان بپیوندد. رقبای Cکلاس شامل BMWs ۳ , ۴-Series و آئودی A۴ و A۵ و کادیلاک کوپه ATS صندوقدار می باشند.

این سواری کلاس C در نمایشگاه آمریکایی در سال 1994 جایگزین سال مدل مرسدس 190E سابق شد. اولین نسل از کلاس C یک سواری معمولی با یک ظاهر طراحی شده نسبتا امن و طیف وسیعی از چهار عامل مقرون به صرفه و موتورهای شش سیلندری بود. البته، همچنین یک موتور V8 نیز در یک نوع AMG استفاده شده که دارای عملکرد بالا می باشد، اما تعداد کمی از این اتومبیل به ایالات متحده وارد شد.

مرسدس نسل دوم کلاس C خود را با نام 200C ارائه داد. طراحی خودرو با انحنا، یک حرکت شجاعانه از اولین تلاش در ظاهر جعبه مانند خودرو های قبلی بوده است، همچنین علائمی با آهک جهت طراحی نام تجاری از آن روز به بعد راه اندازی شد. یک سال پس از ساخت آن سواری، در کلاس C به صورت کوپه اسپورت و یک هاچ بک سه درب آغاز شد. این خودرو به خوبی فروش نرفت، بخشی به دلیل قیمت و همچنین بخشی دیگر به دلیل شکل عجیب و غریب آن؛ این خودرو در سال 2005 صف ایالات متحده را ترک نمود. مرسدس با ایجاد یک کوپه به نام CLC دریچه ای دیگر را جهت ارائه در خارج از کشور در سال 2008 ارائه داد.
 
نسل سوم از مرسدس بنز کلاس C در بازار به عنوان یک مدل 2008 وارد شد، با پلت فرم جدید، ظاهر و طراحی زیبایی در آن استفاده شده است و بزرگتر از کلاس S و سطح جدیدی از کیفیت و پالایش را دارد. قابل ذکر است که مرسدس بنز کلاس 2008 C مجموعه ای از دو سبک متمایز، با مدل های لوکس و اسپورت جداگانه ای بود که به انواع مختلف نظر خریداران کلاسC را جلب نمود. (مدل های اسپورت بیشتر مورد علاقه بود، ولی با توجه به عملکرد بهتر آن، کیفیت سواری نداشت).
 
بدون تغییرات عمده سپس در سال 2011، مدلی در اواخر سال ارائه شد که دارای انتخاب مدل در موتور V-6 با قدرت 228 اسب بخار، و یک واحد 3.0 لیتری با قدرت 268 اسب بخار، و همچنین موتور 3.5 لیتری، با قدرت 451 اسب بخار، و مدل 6.2 لیتری V-8با عملکرد بالا با نام AMG C 63 است.
 
مدل سال 2012 به منزله یک تغییر قابل توجه در کلاس Cبه بازار ارائه شد. علاوه بر این با یک تغییر در طراحی داخل و خارج خودرو باعث شد، یک مدل جدید C250، با موتور توربو شارژ 1.8 لیتری چهار سیلندری در زیر کاپوت، با مصرف سوخت کارآمد تولید شود. سپس با مدل C300 با قدرت 228 اسب بخار ادامه داد، در حالی که مدل C350 جدید با قدرت 302 اسب بخار، دارای موتوری 3.5 لیتری 60 درجه V-6 ارائه شد. همچنین، یک مدل کوپه جدید پیوست شده به محدوده، با عنوان درخشان، C63 AMG کوپه، با 457 اسب بخار قدرت، موتوری 6.2 لیتری V-8 و سرعت بالای 186 مایل در ساعت بود.
 
برای مدل سال 2013 و 2014، چند تغییر، در ساخت ایجاد شد، مرسدس بنز در یک سیستم کامپیوتری جدید بسته بندی شده با کمک های اضطراری، برنامه ریزی مقصد، یک برنامه تلفن هوشمند، مجموعه ای از برنامه در اتومبیل، و کنترل جدید برای رانندگان نوجوان و یا پارک اتوماتیک می باشد. و مرسدس مدل نهایی را در سال 2014، به صورت نسخه محدود در اجرا مدل C63 AMGبا عنوان نسخه 507 ارائه داد.
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.