۲۰۱۵ - ۲۰۱۶ . C200

مرسدس بنز   ::   C CLASS

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل

ارتفاع

۱۴۴۲میلی متر

طول

۴۶۸۶میلی متر

عرض

۱۸۱۰میلی متر

کلاس بدنه

سواری

وزن

۱۴۶۵کیلوگرم

تعداد سیلندر

۴عدد

حجم موتور

۱۹۹۹سی.سی

حداکثر توان خروجی

۱۸۰اسب بخار

نوع موتور

بنزینی

حداکثر سرعت

۲۳۵کیلومتر در ساعت

شتاب صفر تا صد

۷/۳ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی

۶/۶لیتر در صد کیلومتر

نسل جدید مرسدس بنز C-Class در حالی برای سال ۲۰۱۵ از سوی آلمان ها معرفی شد که در نسخه قبل فروش فوق العاده ای را در نسخه های سدان، کوپه و استیشن تجربه کرد و موفق شد لقب پرفروش ترین مدل این شرکت رو از آنِ خود بکند. مدل های C-Class در سال ۲۰۱۵ با افزایش ۹ سانتیمتری در طول و ۴ سانتیمتری در عرض به خریداران عرضه می‌شوند. در واقع اکنون خودروهای C-Class در اندازه خودروهای E-Class چندین سال قبل عرضه شده‌اند.

طراحی خارجی
 
مدل های C-Class در سال ۲۰۱۵ با افزایش ۹ سانتیمتری در طول و ۴ سانتیمتری در عرض به خریداران عرضه می‌شوند. در واقع اکنون خودروهای C-Class در اندازه خودروهای E-Class چندین سال قبل عرضه شده‌اند. در سال ۲۰۱۵ تغییرات عمده ای را در تمامی سطوح بر روی C-Class انجام شده است تا همه در اولین نگاه به یاد بردار بزرگتر یعنی S کلاس بیفتند و لقب Mini S برازنده آن باشد. در نمای جلو به کارگیری خطوط ساده و منظم در کنار چراغ های تمام LED جلوه ای خاص را به این خودرو داده است تا در برخورد اول شما را واقعا جذب زیبایی خود کند. در نمای عقب ترکیب چراغ های LED دایره ای با فرم کلی صندوق و سپر عقب در کنار یک سیستم اگزوز دوگانه که سپر عقب را در بر گرفته است، کاملا با یکدیگر هماهنگ بوده و خطوط روی بدنه به خوبی در انتهای خودرو به چراغ های عقب متصل میشوند.

طراحی داخلی

علی رغم داشتن بدنه مشابه این خودرو با S-Class، طراحی داخلی خودروی C-Class اسپرت به نوبه خود منحصر به فرد است. به محض نشستن در داخل این زیبای آلمانی، نمایشگر بزرگ تعبیه شده در بالای کنسول مرکزی خودنمایی می‌کند. این نمایشگر بزرگتر از آن چیزی است که در مرسدس بنز CLA می‌بینید.

طراحی های متعددی در C–Class قابل سفارش هستند اما بسیاری از خریداران طراحی چوبی را ترجیح می‌دهند. صفحه لمسی که قبلا به آن اشاره شد با رونمایی اخیر از مرسدس بنز S-Class در مدل های جدید این کمپانی پرطرفدار در سال جدید است. عملکرد آن شباهت زیادی به تبلت دارد و کاربر می‌تواند از این پد از طریق سیستم سرگرمی C-Class استفاده کند. فکری که پشت ساخت این صفحه لمسی قرار داشته است بسیار خوب بوده است ولی هنوز جا دارد که بیشتر روی آن کار بشود. تمامی مدل های C-Class با کیلومترشمار دوگانه با یک نمایشگر LCD تعبیه شده در وسط آن عرضه می‌شوند. ممکن است برخی افراد از طرفداران نشانگرهای دیجیتال برای سوخت و دما ابراز رضایت کنند اما صفحه کیلومترشمار بیش از حد شلوغ است و گاهی اوقات خواندن آن کار دشواری است . لازم به ذکر است که در این زیبای آلمانی نمایشگر مجازی نیز، موجود است.

همانگونه که از خودرویی با یک ستاره سه پر انتظار می‌رود، مواد به کار رفته در طراحی داخلی مرسدس بنز C-Class بسیار خوب است؛ در مجموع ظاهر خوشایند این طراحی در نگاه اول نشان مدرن بودن را به رخ بیننده می‌کشد. تهویه اتوماتیک خودرو به گونه ای است که زمانی که خودرو وارد یک تونل می‌شود بخش تهویه هوای خودرو به صورت خودکار بسته شده و زمانی که ماشین از تونل خارج شود دوباره این بخش به حالت اولیه خود باز می‌گردد. البته شاید فکر کنید در این سیستم از سنسور جدید استفاده شده اما هیچ سنسوری در کار نیست. در این جا از سیستم کاوش یا ناوبری برای این منظور استفاده می‌شود. همچنین یک قابلیت تنظیم هوا در این خودرو تعبیه شده است که در شرایط مختلف می‌توانید از آن برای تنظیم ثبات هوای معتدل و دلپذیر متناسب با سلیقه خود استفاده کنید.

مشخصات فنی
 
در بخش فنی نیز این خودرو دارای یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ است که ۱۸۴ اسب بخار قدرت را از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک (G-Tronic) به چرخ های عقب منتقل میکند و با حدود ۳۰۰ نیوتن – متر گشتاور، در شرایط استاندارد ۷٫۳ ثانیه زمان نیاز دارد تا با حدود ۱۴۷۰ کیلوگرم وزن از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و بیشینه سرعت آن به ۲۳۵ کیلومتر در ساعت می رسد. گفتنی است مصرف سوخت ترکیبی C۲۰۰ مدل ۲۰۱۵ طبق اعلام مرسدس بنز در شرایط استاندارد ۵٫۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. سواری نرم، بی صدا و آرام سی کلاس همان چیزی است که در حالت رانندگی نرمال از یک مرسدس بنز انتظار دارید ولی روی دیگر این مدل با حالت اسپرت پلاس نمایان میشود درست جایی که سدان کوچک مرسدس حداکثر توانایی های فنی خود را به رخ رقبا میکشد. لازم به ذکر است که سیستم تعلیق C۲۰۰ با سه تنظیم قابل انتخاب مختلف ECO (اقتصادی)، COMFORT (سواری نرم)، SPORT و SPORT+ (با کاهش ارتفاع ۱۵ میلی متری و کیفیت سواری خشک) همراه شده است.

مثل گذشته شرکت مرسدس بنز باز هم نقشه جدید و دقیقی را برای حفظ سلامت سرنشینان خودروی خود انتخاب کرده است. این بار این شرکت با قرار دادن کیسه‌های هوا مخصوص راننده و سرنشین کنار آن و طراحی جدید کیسه هوای مرتبط با پنجره و کیسه هوای بغل برای صندلی‌های عقب و کیسه هوا برای حفاظت از زانوی راننده باز هم مثل همیشه نشان داد که ایمنی سرنشینان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت بوده و خواهد بود. سیستم‌های ایمنی استاندارد اعم از ترمز کمکی، سیستم کمک به هوشیاری و سیستم پیشگیری از برخوردتنها گوشه ای از فن آوری های استاندارد بکار رفته در این خودرو اند. از سیستم‌های دیگر می توان به سیستم حرکت در ترافیک به صورت خودکار، سیستم کمک ترمز ویژه، هشدار خروج از خط، سیستم های کمکی راننده، سیستم کمک پارک هوشمند و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد که بصورت سفارشی در دسترس خواهند بود.

جمع بندی
 
کلاس C از آن دسته خودروهایی است که شرکت مرسدس باید به آن افتخار کند. C۲۰۰ مدل ۲۰۱۵ به مراتب مدرن تر، لطیف تر، کامل تر و امروزی تر بوده و نسل جدید آن، پویا، ظریف، منسجم و تازه به نظر می‌رسد. در داخل کابین، ارگونومیک در حد اعلا رعایت شده و از پیچیدگی، شلوغی و تعداد دکمه‌ها کاسته شده است.
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.