۲۰۰۱ - ۲۰۰۶ . گرند

تویوتا   ::   کمری

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل


هیچ مقداری ثبت نشده است.

با ورود نسل ششم کمری در مدل های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به بازار کشورمان، گوی سبقت از کره ای ها ربوده شد. اما در پی ورود سوناتا و آزرا با آپشن های گوناگون موفقیتش ادامه پیدا نکرد، ولی گذشت زمان نشان داد کیفیت و برند عاملی تعیین کننده نیست. این روزها کمری گرند خودرویی است که هنوز طرفداراران خود را در بازار کار کرده ها به خوبی دارد.

ظاهر ساده

کمری گرند از همان ابتدا با نیسان ماکسیما مقایسه می شد. ماکسیما زیباتر، پرقدرت تر و در مقابل آن کمری راحتی، کیفیت و عمر بیشتر را ارائه می کرد. سپر با شیب منحنی نسبتا زیاد، چراغ های بادامی و مه شکن های زیبا حالت خاصی به جلوی اتوموبیل می بخشد. در نمای عقب چراغ ها و باله آن زیبا هستند. نمای جانبی حس بهتری داشته و طراحی درها و ستون ها متناسب هستند.

دیفرانسیل مانند مردی 60 ساله بوده که در خانواده ای اصیل بزرگ شده، لباس های ساده اما شیک بر تن دارد و متواضع است. قوی هیکل است و زور آزمایی را دوست دارد اما با رقیبانش مهربان است.

استفاده از واژه ی گرند یعنی امکانات بیشتر نسبت به مدل پایه. این نام در ظاهر اتوموبیل نیز تاثیر گذار بوده و رینگ آلومینیومی 10 پره، باله بزرگ عقب و استفاده از کروم در بدنه را شامل می شود.

کیفیت مناسب کابین

مهمترین نکته ای که درون نظر شما جلب می کند، کنسول و داشبورد بزرگ است. از شلوغی خبری نبوده و همه چیز ارگونومیک است. صندلی ها راحت بوده اما حمایت خوبی ندارند. ادوات داخلی از کیفیت بالایی برخوردارند.

سیستم پخش از نوع کاست و رادیو فابریک و دارای 6 بلندگو است. در بالای بخش میانی نیز نمایشگر باریکی وجود دارد که اطلاعاتی مانند زمان، دمای بیرون و اطلاعات مربوط به مصرف سوخت را در اختیار راننده قرار می دهد.

عملکرد قابل اطمینان

سوئیچ را چرخانده و استارت می زنیم. صدای پیشرانه به زحمت شنیده می شود و اگر به دور موتور دقت نکنید ممکن است متوجه روشن بودن خودرو نشوید. دنده را در حالت درایو قرار داده و حرکت می کنیم. اتوموبیل بسیار آرام است و دنده ها به خوبی تعویض می شوند. از لحظه ای که اقدام به شتاب گیری میکنید، احساس خوشبختی درونتان اوج می گیرد و تنها در این حالت است که پیشرانه کمی غرش می کند. فرمان پذیری در سرعت های بالا مطلوب بوده و دوست دارید بی محابا بتازید. کمری گرند نسبتا چالاک است اما مالک به چند نکته منفی آن نیز اشاره نمود: به علت شیب کلی بدنه دید شیشه عقب کمی محدود بوده که می تواند برای افراد کوتاه قد آزار دهنده باشد. از طرفی کمری ارتفاع کمی از سطح زمین و با توجه به سرعت گیرهای متعدد خیابانها، در صورت سنگینی خودرو، کمی با مشکل روبه رو خواهید شد.

نور پائین چراغ ها تابش مناسبی ندارند و دائما نیاز به نور بالا احساس می شود. به هر حال ماشینی که تا به حال به تعمیرگاه مراجعه نکرده، قابل ستایش است و هرگاه پشت آن نشسته و 210 اسب بخار را زیر پایتان احساس می کنید، قادر نخواهید بود به چیزی غیر از راحتی و هیجان بیاندیشد.

سخن آخر

اگر مایل به خرید خودروی خانوادگی بوده و وسواس خرید نمونه صفر را ندارید از سراشیبی بازار ایران که شما را به مقصد انواع چینی ها می کشاند، بازگردید و به اتوموبیلی کارکرده اما با کیفیت بیاندیشید. مطمئن باشید تا سال ها بدون دردسر و با لذت آن را استفاده کرده و خواهید راند.

 
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.