کمری (CAMRY)

تویوتا (TOYOTA)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۵ - ۲۰۱۶

GL

۲۰۱۵ - ۲۰۱۶

LE

۲۰۱۵ - ۲۰۱۶

SE

۲۰۱۵ - ۲۰۱۶

XLE

۲۰۱۲ - ۲۰۱۴

GL

۲۰۱۲ - ۲۰۱۴

GLX

۲۰۱۲ - ۲۰۱۴

XLI

۲۰۰۷ - ۲۰۱۱

GL

۲۰۰۷ - ۲۰۱۱

GLX

۲۰۰۷ - ۲۰۱۱

LE

۲۰۰۷ - ۲۰۰۸

SE

۲۰۰۱ - ۲۰۰۶

GLI

۲۰۰۱ - ۲۰۰۶

XLI

۲۰۰۱ - ۲۰۰۶

گرند

کمری را می توان به جرات بعد از کرولا محبوب ترین ساخته تویوتا به شمار آورد؛ سدان خانوادگی مید سایزی که از سال ۱۹۸۲ تاکنون در ۸ نسل تولید شده و یکی از پرفروش ترین خودروهای این کلاس در دنیا محسوب می شود. پس از آزاد سازی مجدد واردات خودرو در اواسط دهه گذشته، تویوتا کمری یکی از نخستین خودروهایی بود که به کشور ما وارد شد و در مدت زمان کوتاهی به فروش قابل توجهی دست یافت. اگرچه در سال های اخیر، فروش کمری در بازار کشور زیر سایه ی رقبای کره ای قرار گرفته و اندکی از محبوبیت همیشگی آن کاسته شده اما کماکان طرفداران پرشماری داشته و بازار فروش نمونه های کارکرده آن نیز رونق قابل توجهی دارد. به همین بهانه و در نوشتار پیشرو، به بررسی نسل ها و تیپ های مختلف تویوتا کمری که در یک دهه اخیر به کشور وارد شده اند، پرداخته ایم. البته ذکر این نکته ضروری است که سطح تجهیزات تویوتا کمری های وارد شده به ایران، علاوه بر تیپ تجهیزاتی، به کشور سفارش دهنده نیز وابسته بوده و این بدین معنی است که ممکن است در بازار با کمری هایی مواجه شوید که از نظر آپشن با نمونه های ذکره شده در مطلب مغایرت های جزئی دارند. هرچند سعی شده که تا حد امکان، تمامی تیپ های موجود بررسی شوند.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.