۲۰۱۶ . طرح جديد نسل ششم - ES250

لکسوس   ::   ES

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل


هیچ مقداری ثبت نشده است.

کمپانی لکسس از بدو تأسیس، همواره با حمایت از سنت خود خودروهایی با کیفیت را تولید نموده است. طراحان برای سال ۲۰۱۶ نیز با طراحی متهورانه بدنه ES فرمی جدید را به نمایش درآورده اند. ES با جلو پنجره تیز و دوکی شکل خاص این برند با زه کرومی براق، دارای ظاهری لوکس و تهاجمی بوده که دو چراغ به شکل نوک تیز پیکان با تکنولوژی LED و لامپ های L شکل روشنایی روز (DRL) در دو طرف جلو پنجره قرار گرفته و این خودرو را با مدل های دیگر لکسس مرتبط کرده اند.

چراغ های عقب با دو نوار L شکل از لامپ های LED روشنایی مناسبی را در تاریکی شب فراهم می کنند و زه کرومی زیر در صندوق به شکلی ماهرانه در چراغ های راهنمای عقب خودرو ادغام شده است. اگزوزهای کرومی براق مستطیل شکل در زیر دیفیوزر باریک عقب، نمایی اسپرت به خودرو داده اند. رینگ های 17 اینچی با پره های جهت دار برای آن تعبیه شده اند که برای مدل های غیرهیبریدی این خودرو، رینگ های مدل 20 اینچی چندلایه ماشین کاری شده به رنگ خاکستری متالیک نیز به صورت سفارشی در دسترس هستند. مدل های هیبریدی، با رینگ های 10 پره به رنگ خاکستری روشن از نظر ظاهری متمایز شده اند.

داشبورد و کنسول شیب دار این خودرو از مواد و قطعات باکیفیت ساخته شده تریم داخلی کابین خودرو با ترکیبی از جنس چوب افرا، چوب Shimamoku، بامبو، چرم و کامپوزیت به رنگ های کرم، خاکستری، مشکی Piano، قهوه ای Mocha و نقره ای محیطی جذاب و لوکس را برای راننده و سرنشینان فراهم آورده است.

چوب Shimamoku نوعی چوب گران قیمت است که طی فرآیندی چندمرحله ای و توسط صنعتگران ماهر تولید می گردد که اولین بار در مدل های GS و LS لکسس استفاده شد. همچنین مشتریان می توانند روکش صندلی خود را از سه پوشش چرم، آنیلین- چرم و روکش Lexus NuLuxe انتخاب نمایند. در قسمت بالای کنسول وسط یک صفحه نمایش لمسی رنگی 4/8 اینچی تعبیه شده است.

غربیلک فرمان اسپرت خودرو با روکشی از چرم و چوب دارای دکمه های کنترلی سیستم های الکترونیکی خودرو و سیستم ناوبری و اهرم های تعویض دنده بوده و در پشت فرمان در پانل داشبورد راننده، یک صفحه نمایش 2/4 اینچی TFT در بین دو صفحه آنالوگ نمایش سرعت و دور موتور قرار گرفته که به عنوان یک کامپیوتر سفری، اطلاعات فنی مورد نیاز راننده را ارائه می کند و در دو طرف صفحه نمایش، دکمه های کنترلی RTI برای حرکت در منوی صفحه نمایش وجود دارند.

خودروی لکسس ES به پیشرفته ترین سیستم های ایمنی تحت عنوان Lexus Safety System Plus مجهز شده که از آنها می توان به سیستم هشدار قبل از برخورد (PCS)، سیستم ترمز اضطراری (EB)، سیستم کمکی ترمز (BA)، هشدار خروج از جاده (LDA)، سیستم نوربالای خودکار (AHB) و سیستم کروز کنترل راداری (RCC) اشاره کرد که همه آنها با سیستم رادار و دوربین های کمکی ایمنی سرنشینان خودرو را فراهم می کنند.

کمپانی لکسس برای مدل 2016 لکسس ES برای بازار آمریکا، یک پیشرانه 5/3 لیتری V6 هیبریدی برقی- بنزینی تقویت شده و برای سایر کشورها، پیشرانه 5/2 لیتری L4 بنزینی را در نظر گرفته است که کلیه موتورها دارای میزان مصرف سوخت اقتصادی و انتشار ناچیز گازهای آلاینده هستند.

یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری D4 بنزینی نیز اب سیستم تزریق مستقیم سوخت جهت بازارهای خاص این خودرو در چین، روسیه و تایوان در نظر گرفته شده است. مهندسان لکسس با تقویت سیستم شاسی، ساختار بدنه و سیستم تعلیق، کیفیت سواری و هندلینگ خودرو را بهبود بخشیده و با اقتباس از سیستم شاسی مدل سدان اسپرت IS بازوهای تعادلی شاسی را تنظیم نموده اند.

در پشت داشبورد خودرو و روی دیواره محفظه موتور، یک لایه عایق صوتی برای عدم ورود صدای موتور به داخل کابین تعبیه شده است.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.