گزینه ای مناسب برای عرضه به بازار ایران

نیسان سنترا ۲۰۲۲ معرفی شد

  نیسان برای مدل ۲۰۲۰ بود که یک نسخه فیس لیفت و بروزرسانی شده برای سنترا را معرفی کرد و سپس برای مدل ۲۰۲۱ به اعمال تغییرات بسیار اندک بسنده کرد که شامل اضافه شده اندروید اتو و اپل کار پلی و افزایش جزیی قیمت بود.  

سه‌‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰:۰۹ |


حال برای مدل ۲۰۲۲ نیسان همین مسیر را پیش گرفته و تغییراتی را دوباره در این سدان خوش قیمت و جذاب اعمال کرده است. از جمله این تغییرات می توان به امکان سفارش پکیج مید نایت روی نسخه SR نیسان سنترا اشاره کرد.

با سفارش پکیج مید ناین برای نیسان سنترا، به صورت استاندارد بسیاری از قسمت های بدنه شامل جلو پنجره V شکل، اسپویلر عقب، دیفیوزر عقب، نشان های نصب شده روی بدنه و رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی این خودرو مشکی می شوند. نیسان همچنین یک پکیج جدید به نام All weather را برای نسخه SV سنترا عرضه کرده که شامل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، گرمکن صندلی های جلو، امکان استارت پیشرانه از راه دور و گرمکن غربیلک فرمان است. این کمپانی ژاپنی همچنین سیستم ایمنی و کمکی راننده Safety Shield ۳۶۰ شامل هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک در عقب، هشدار خروج از خط و … را به صورت استاندارد روی نیسان سنترا ۲۰۲۲ نصب کرده است.

برچسب قیمت نیسان سنترا ۲۰۲۲ تقریبا با نسخه ۲۰۲۱ یکسان بوده، ولی نسخه پرچمدار SR ۲۵۰ دلار گرانتر از قبل شده است. نسخه پایه SL نیسان سنترا قیمتی معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار بوده است. نسخه SV هم قیمتی معادل ۲۱ هزار و ۵۰۰ دلار داشته و نسخه پرچمدار SR قیمتی معادل ۲۳ هزار دلار دارد. سفارش پکیج All Weather نیز ۵۹۰ دلار برای شما هزینه در پی دارد. همچنین امکان سفارش پکیج ۱۸۹۰ دلاری پریمیوم نیز برای این خودرو وجود دارد. گران قیمت ترین نسخه نیسان سنترا همین مدل مید نایت ادیشن بوده که قیمتی معادل ۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار دارد.

مشخصات فنی نیسان سنترا ۲۰۲۲
نیسان سنترا مدل ۲۰۲۲ با همان پیشرانه مدل ۲۰۲۱ عرضه می شود. این خودرو همچنان متکی به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر است. این پیشرانه قادر به تولید ۱۴۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. نیسان سنترا لیدر سگمنت خود نیست، ولی در ازای مبلغ مقرون به صرفه ای مه دارد، تجهیزات و ویژگی های چشمگیری را به همراه سیستم های ایمنی و کمکی راننده راضی کننده به شما ارائه می دهد.

به احتمال زیاد انجام این تغییرات روی مدل ۲۰۲۲ موجب افزایش فروش این خودرو در بازارهای جهانی می شود. با احتساب دلار ۲۸ هزار تومانی، نیسان سنترا قیمتی بین ۵۷۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان دارد که یکی از بهترین گزینه ها برای ورود به بازار ایران در صورت آزاد شدن واردات خودروست.


گزینه ای مناسب برای عرضه به بازار ایران
نیسان سنترا ۲۰۲۲ معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۰۸

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰:۰۹

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲:۳۹

کلید واژه‌‌ها: نیسان، نیسان سنترا ۲۰۲۲

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۸۲

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.