تداوم موفقیت یک برند خودرویی به سبک ژاپنی

خودرویی که ۳۸ سال پیش کروز کنترل داشت

  کمری از تویوتا جزو موفق ترین محصولاتی است که تا کنون در تاریخ صنعت خودرو معرفی شده است. این نماینده سرزمین آفتاب در بازارهای مختلف موفق به جلب نظر مشتریان شده، حتی در مناطقی که خود صنعتی پویا و محصولاتی باکیفیت داشته اند! برای نمونه در آمریکا، کمری جز محبوب ترین بوده و هم اکنون نیز در رده ششم لیست پرفروش ترین خودروهای بازار آمریکا قرار دارد.  

چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳:۲۰ |

مدل اکس وی۴۰ این خودرو که از سال ۲۰۰۶ معرفی شد، در بازار ایران نیز به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت.

مدل ۲۰۰۶
سابقه تولید اولین کمری به سال ۱۹۸۳ میلادی باز می گردد که برای دوران خود یک شاخص و با طراحی جعبه ای بسیار جذاب به نظر می رسید. این کمری مجهز به بالابر شیشه و قفل برقی بود. حضور کروز کنترل، جعبه دنده اتوماتیک با مکانیسم کنترلی الکترونیکی و دو جعبه داشبورد به شدت در جلب نظر مشتریان اثر گذار عمل کرد تا برند کمری از همان ابتدا با قدرت وارد بازار شود.
نسل اول مدل ۱۹۸۳



اکنون پس از ۳۸ سال کمری همچنان خودرویی محبوب و موفق است و در مسیر فناوری حرکت می کند. در سال ۲۰۰۷ اولین کمری هیبریدی در نسل ششم این خودرو معرفی شد.

از سال ۲۰۱۸ تا به امروز مدل های مختلف کمری در نسل هشتم آن معرفی شده اند.

در ادامه تصاویر نسل های مختلف کمری را مشاهده می کنید:

نسل اول ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۶

نسل دوم ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۱

نسل سوم ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۶

نسل چهارم ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱

نسل پنجم ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶

نسل ششم ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱

نسل هفتم ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷

نسل هشتم ۲۰۱۸ تا کنون


تداوم موفقیت یک برند خودرویی به سبک ژاپنی
خودرویی که ۳۸ سال پیش کروز کنترل داشت
نقد و بررسی

کد محتوا: ۲۲۴۰۷

ارسال: چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳:۲۰

به روز شده: چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۰۳

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، تویوتا کمری

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۴۵۶

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.