فراری BR۲۰ معرفی شد؛ یک سوپر اسپرت اختصاصی بر مبنای GTC۴

  فراری از جدیدترین مدل خود با نام فراری BR۲۰ پرده برداری کرد که یک نمونه شخصی سازی شده بر اساس مدل GTC۴ Lusso است. از این مدل تنها یک دستگاه ساخته شده و متعلق به یکی از مشتریان خاص این شرکت است. فراری پیش از این نیز تجربه انجام چنین کاری را داشته است و در سالیان اخیر مدل‌های اختصاصی تولید کرده است.  

یک‌‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹:۳۲ |


طراحان فراری با الهام از مدل‌های دهه ۵۰ و ۶۰ فراری از جمله ۴۱۰ سوپرآمریکا و ۵۰۰ سوپرفست این مدل را طراحی کرده‌اند.

فراری چندی است مدل GTC۴ Lusso را از خط تولید خود خارج کرده است و این مدل تک و خاص را باید آخرین مدل تولیدی بر پایه این شاسی قلمداد کرد.

به طور کلی طول بدنه افزایش پیدا کرده تا یک نمای عقب کاملا منحصر به فرد پدیدار شود.

همچنین ورودی‌های هوا و اسپویلر عقب به همراه اگزوزهای قرار گرفته درون دیفیوزر از مهم ترین نکات طراحی نمای انتهایی خودرو هستند.

در نمای جلو نیز با طراحی کاملا منحصر به فرد طرف هستیم که از مهم ترین اجزای آن می‌توان به چراغ‌های نواری باریک و استفاده از فیبرکربن اشاره کرد که تا حدودی شبیه به محصولات جدید شرکت فراری است.

طرح چرخ های نیز کاملا منحصر به فرد است و ابعادی برابر با ۲۰ اینچ دارد.

صندلی‌های عقب GTC۴ Lusso که تنها محصول فراری مجهز به ۴ صندلی است به طور کامل حذف شده است تا با یک خودرو ۲ نفره اسپرت با طراحی فست بک طرف باشیم.

در نتیجه حذف دو صندلی عقب فضا به طور گسترده از چرم و فیبرکربن بهره برده و دوخت کار شده صندلی‌ها نیز کاملا منحصر به فرد است.

تغییرات فنی خاصی نیز نسبت به مدل اصلی یعنی GTC۴ Lusso را شاهد نیستیم و همان موتور ۶.۲ لیتری V۱۲ مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک با حداکثر قدرت ۶۸۰ اسب بخار در این مدل استفاده شده است.

در حال حاضر فراری یک لیست انتظار ۵ ساله برای مدل‌های اختصاصی و منحصر به فرد خود دارد و بسیاری از اسپرت سازان در سرتاسر جهان با استقبال شدید ثروتمندان مواجه شده‌اند.

به طور سنتی اطلاعات مالک خودرو هرگز فاش نمی‌شود و معمولا این دست از مدل‌های منحصر به فرد در کلکسیون شخصی افراد باقی خواهد ماند.


فراری BR۲۰ معرفی شد؛ یک سوپر اسپرت اختصاصی بر مبنای GTC۴
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۰۵

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹:۳۲

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷:۰۸

کلید واژه‌‌ها: فراری، فراری BR۲۰

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۴۵۰

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.