فورد برانکو DR معرفی شد؛ یک سوپر شاسی‌بلند ۴۰۰ اسب بخاری برای مسابقات رالی بیابانی

  فورد از نسخه DR شاسی‌بلند برانکو رونمایی کرد.  

شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵:۵۴ |


این نسخه که برای مسابقات رالی بیابانی توسعه یافته، به یک موتور ۵ لیتری V۸ با ۴۰۰ اسب بخار مجهز شده و سیستم تعلیق آن از نظر عملکرد در رده‌ای بسیار بالاتر از مدل استاندارد قرار دارد. به گفته فورد از این نسخه تنها ۵۰ دستگاه و با قیمت پایه‌ای در حدود ۲۵۰ هزار دلار تولید خواهد شد.

با بازنگری‌های صورت گرفته در سیستم تعلیق و استفاده از کمک‌فنرهای ساخت شرکت Muiltimatic، میزان جابجایی چرخ‌های برانکو DR در محور جلو ۵۵.۱ درصد و در محور عقب ۵۸.۶ درصد افزایش یافته است. با اتکا به همین کمک‌فنرها زوایای ورود، خروج و شکست برانکو DR به ترتیب برابرند با ۴۷، ۳۷ و ۳۳ درجه.

مثل دیگر اتومبیل‌های مسابقه‌ای در داخل کابین فورد برانکو DR هم خبری از تجهیزات رفاهی و آپشن‌های مختلف نیست. برای محافظت از راننده در سوانح احتمالی، از میله‌های مخصوص استفاده شده و صندلی‌ها نیز از نوع ریسینگ هستند. یک نمایشگر Motec C۱۸۷ هم وظیفه ارائه اطلاعات اساسی به راننده را بر عهده دارد.

گیربکس برانکو DR همان نمونه ده سرعته موجود در فورد F-۱۵۰ است

برانکو DR بر مبنای نسخه چهار درب ساخته شده، قسمت عقب این شاسی‌بلند مسابقه‌ای به تایرهای زاپاس فول‌سایز و سیستم‌های خنک کاری اختصاص پیدا کرده؛ در زیر آنها هم یک باک با ظرفیت ۶۵ گالن تعبیه شده تا از نظر برد حرکتی خیال راننده راحت باشد! فورد برای پایین نگه داشتن وزن خودرو تمامی اجزای بدنه را از فایبرگلس تولید کرده، اما با وجود این برانکو DR وزنی برابر با ۶۲۰۰ پوند یا ۲۸۱۲ کیلوگرم دارد.

آنطور که اعلام شده، فورد با برانکو DR سال آینده در مسابقات باجا ۱۰۰۰ شرکت خواهد کرد. همانگونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، تنها ۵۰ دستگاه از برانکو DR تولید خواهد شد. به گفته فورد این خودرو اواخر سال ۲۰۲۲ و با قیمت تخمینی ۲۵۰ هزار دلار وارد فاز تولید می‌شود.


فورد برانكو DR معرفي شد؛ يك سوپر شاسي‌بلند ۴۰۰ اسب بخاري براي مسابقات رالي بياباني
فورد برانكو DR معرفي شد؛ يك سوپر شاسي‌بلند ۴۰۰ اسب بخاري براي مسابقات رالي بياباني
فورد برانكو DR معرفي شد؛ يك سوپر شاسي‌بلند ۴۰۰ اسب بخاري براي مسابقات رالي بياباني


فورد برانکو DR معرفی شد؛ یک سوپر شاسی‌بلند ۴۰۰ اسب بخاری برای مسابقات رالی بیابانی
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۹۹

ارسال: شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵:۵۴

به روز شده: شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱:۲۸

کلید واژه‌‌ها: فورد، فورد برانکو DR

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۴۴۶

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.