رولزروریس گوست سیاه‌پوش با موتور قوی‌تر و چهره جذاب‌تر رونمایی شد

  رولزرویس از گوست نسخه Black Badge (به معنای نشان سیاه) رونمایی کرد. این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد، موتور قوی‌تری دارد و سیستم تعلیق آن ارتقا یافته است. به لطف این دو ویژگی گوست Black Badge خصوصیات اسپرت‌تری داشته و هیجان بیشتری را به راننده تزریق می‌کند، ضمن اینکه مشتریان آن به سطح بیشتری از شخصی‌سازی برای نمای بیرونی و داخل کابین دسترسی دارند.  

سه‌‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳:۵۲ |


سری Black Badge یا همان نشان سیاه رولزرویس در سال ۲۰۱۶ و با هدف ارائه نسخه‌ تقویت‌شده از مدل‌های استاندارد پایه‌گذاری شد. اولین عضو این سری Wraith بود و در فاز بعدی دو مدل Dawn و کالینان نیز به آن ملحق شدند. طبق آماری که رولزرویس منتشر کرده، استقبال از اعضای این سری بسیار مناسب بوده و ۲۷ درصد از میزان فروش کلی را به خود اختصاص داده است.

 حالا پس از پنج سال نوبت به گوست رسیده تا وارد این سری شود. احتمالا می‌دانید که نیروبخش این سدان اشرافی یک موتور ۶.۸ لیتری V۱۲ است. این موتور با بهینه‌سازی‌های صورت گرفته، در نسخه Black Badge توانایی تولید ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که در مقایسه با مدل استاندارد به ترتیب ۲۹ و ۵۰ واحد بیشتر است.

نیروی تولیدی موتور گوست سیاه‌پوش از طریق گیربکس هشت سرعته ZF به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. این گیربکس نیز بهینه‌سازی شده و هنگام انتخاب حالت Low یا همان اسپرت، دنده‌ها ۵۰ درصد سریع‌تر تعویض می‌شوند.

به موازات افزایش قدرت، در سیستم تعلیق نیز بازنگری‌هایی انجام شده و این نسخه از گوست بازی بدنه کمتری دارد، ضمن اینکه فرمان آن هم سفت‌تر از نسخه استاندارد است.

از لحاظ طراحی ظاهری، در نگاه نخست تفاوت خاصی بین گوست Black Badge و مدل استاندارد دیده نمی‌شود. اما با کمی دقت بیشتر می‌توان به مواردی مثل رینگ‌های ۲۱ اینچی اختصاصی و نشان‌ها و لوگوهای تماما مشکی پی برد.

رولزرویس می‌گوید گوست Black Badge با ۴۴ هزار طیف رنگ از جمله رنگ دوگانه برای سقف و بدنه قابل سفارش است!

در داخل کابین هم تفاوت این نسخه با گوست استاندارد خیلی محدود بوده و اضافه شدن لوگوی بی‌نهایت به جای نام گوست در سمت شاگرد داشبورد و روی چارچوب درها را می‌توان شاخص‌ترین آنها دانست!

شاید بدانید رولزرویس گوست استاندارد با پرداخت ۳۳۲,۵۰۰ دلار قابل خرید است. چنانچه فردی به نسخه Black Badge علاقه‌مند باشد، باید ناقابل ۴۳ هزار دلار دیگر تقدیم رولزرویس کند! مبلغی که با آن می‌توان یک دستگاه مرسدس بنز C کلاس یا ب‌ام‌و سری ۳ خریداری کرد!


رولزروريس گوست سياه‌پوش با موتور قوي‌تر و چهره جذاب‌تر رونمايي شد
رولزروريس گوست سياه‌پوش با موتور قوي‌تر و چهره جذاب‌تر رونمايي شد
رولزروريس گوست سياه‌پوش با موتور قوي‌تر و چهره جذاب‌تر رونمايي شد


رولزروریس گوست سیاه‌پوش با موتور قوی‌تر و چهره جذاب‌تر رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۹۶

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳:۵۲

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶:۳۶

کلید واژه‌‌ها: رولزوریس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۶۵۴

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.