حذف دو درب به همراه کاهش طول بدن

تبدیل شوورلت تاهو ۲۰۱۸ به بلیزر K۵

  اسیووی های دو درب آمریکای در گذشته به وفور و در مدل های مختلفی تولید می شدند؛ ولی امروزه تعداد زیادی از این اسیووی های دو درب باقی نمانده و به جای آنها مدل های بزرگتر چهار درب تولید می شوند. به عبارت دیگر اگر فردی یک اسیووی آمریکایی دو درب بخواهد تنها گزینه های پیش رو جیپ رانگلر و فورد برانکو هستند که نشان از کاهش چشمگیر تنوع چنین سگمنت محبوبی دارد.  

دوشنبه، ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵:۲۳ |

در گذشته اسیووی های دو درب جذابی همچون دوج رم چارجر، فورد برانکو فول سایز و همچنین شورولت K۵ بلیزر حضور داشتند. مطرح ترین بین این سه اسیووی نامبرده، یقینا شورولت بلیزر است؛ چراکه نه تنها در ایران بلکه در عمده بازارهای جهانی نیز بیشتر از دو رقیب خود فروخته شد و جنرال موتورز در سال ۱۹۹۹ از تولید K۵ بلیزر دست کشید و این اسیووی را با شورولت تاهو فعلی جایگزین کرد.

اما شورولت بلیزر همچنان برای بسیاری از علاقمندان به این اسیووی فول سایز و غول پیکر زنده مانده است. بسیاری این اسیووی جذاب را به نحو احسنت و مشابه مدل کلاسیک بازسازی می کنند و بسیاری دیگر نیز آن را به نحوی دیگر و مطابق با سلیقه خود شخصی سازی می کنند. افراد حاضر در شرکت Flat Out Autos جزو همین دسته دوم هستند و اقدام به تولید یک دستگاه شورولت بلیزر با ظاهر کلاسیک بر پایه نسل پیشین شورولت تاهو کرده اند.

اگر نام این شرکت بریتان آشناست به این دلیل بوده که Flat Out Autos همان شرکتی بوده که متخصص تولید شورولت تاهو اصلاح شده است و استایل این خودرو را به بلیزرها و سابربن دهه ۱۹۷۰ میلادی شبیه می کند. اینکه نتیجه کار این شرکت مطابق میل شما باشد یا نه، تماما به سلیقه مربوط می شود؛ ولی باید اظهار کنیم که کیفیت کار این شرکت به طور کلی چشمگیر است. یک مشتری به حدی از نتیجه کار این شرکت راضی بود که اقدام به خرید چهار اسیووی مشابه کرد. حال Flat Out Autos تصور می کرد که جای خالی نسخه دو درب بلیزر در سبد محصولات خود وجود دارد و به همین خاطر اقدام به تولید یک شورولت بلیزر دو درب بر پایه تاهو چهار درب کرده است.

مهندسین Flat Out، این خودرو را K۵ تاهو نامیده اند و حتی نشان های جدیدی مطابق با همین نام انتخابی روی بدنه نصب کرده اند. این کمپانی اظهار کرده که K۵ تاهو را بر پایه نسخه ۲۰۱۸ شورولت تاهو Z۷۱ توسعه داده است. به منظور تبدیل تاهو چهار درب به نسخه دو درب، یک قسمت میانی از شاسی و بدنه را حذف کردند و درب های عقب را نیز برداشتند و به همین منظور یک شیشه جانبی جدید برای این خودرو طراحی کردند تا ظاهر آن بی نقص به نظر برسد. البته گفتن این تغییرات به زبان ساده بوده و در عمل یقینا چالش های زیادی را برای Flat Out به همراه داشته؛ ولی نتیجه واقعا رضایتبخش و جذاب شده است. لازم به ذکر است که کیسه های ایمنی هوای این خودرو هنوز در جای خود هستند و سیستم های مدرنی مانند سنسورهای پارک و کمکی تثبیت خطوط که روی شورولت تاهو ۲۰۱۸ بودند، هنوز روی این مدل دو درب کار می کنند. قرار است که این شورولت K۵ تاهو در نمایشگاه SEMA به نمایش گذاشته شود.


حذف دو درب به همراه کاهش طول بدن
تبدیل شوورلت تاهو ۲۰۱۸ به بلیزر K۵
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۸۹

ارسال: دوشنبه، ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵:۲۳

به روز شده: دوشنبه، ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸:۵۸

کلید واژه‌‌ها: شوورلت، بلیزر

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۶۴۷

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.