سیمبل (Symbol)

رنو (RENAULT)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۲ - ۲۰۱۷

سیمبل LE

۲۰۱۲ - ۲۰۱۷

سیمبل PE

۲۰۱۲ - ۲۰۱۷

سیمبل SE

رنو لوگان یا همان تندر۹۰ و ساندرو که هم اکنون در کشورمان موجود هستند از جمله محصولاتی هستند که رنو تمام تلاش خود را بر آن داشته تا آن را با پایین ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. خودروی دیگری که اگرچه کمی قیمت بالاتری از دو محصول ذکر شده دارد اما از این قائده مستثنا نیست، رنو سیمبل است که به تازگی پای نسل سوم آن به خیابان های کشور باز شده است. نسل اول این خودرو در سال ۱۹۹۹ و نسل فعلی آن در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. این خودرو از امکانات تجهیزاتی و رفاهی بی نظیری سود می برد و زمانی که برچسب قیمت آن را در کنار امکانات بی نظیرش نگاه می کنیم بی شک حیزت خواهیم کرد.

طراحی

رنو سیمبل با تمام امکانات فوق العاده اش به لطف قیمت بی نظیرش در دسته خودروهای اقتصادی جای می گیرد و طبیعی است که چنین خودرویی با ضعف هایی نیز روبرو باشد. یکی از ضعف ها که ممکن است به زعم خیلی ها چندان هم ضعف به حساب نیاید، مسئله ظاهر آن است. ظاهر بیرونی سیمبل در نهایت سادگی طراحی شده است و اگرچه نمای ان نسبت به نسل اولیه که در سال 1999 طراحی و تولید شد، با پیشرفت های فراوانی روبرو بوده اما باید بگوییم سیمبل همچنان می توانست زیباتر و جسورانه تر طراحی شود. در مورد کابین نیز اگر شما طرفدار جنبه کاربردی اتاقک خودروها هستید باید بگوییم سیمبل خواهد توانست لبخند رضایت را به راحتی بر لبان شما بنشاند. البته فضای داخلی به لحاظ ظاهری نیز نمره قبولی می گیرد و خود را در سطحی بسیار بالاتر از رقبایی همچون نمونه هایی از لوگان و ساندرو که در داخل کشور موجود هستند قرار می دهد. یکی دیگر از ضعف های این خودرو را می توان جنس نه چندان مرغوب قطعات به کار رفته در داخل و بیرون آن دانست که البته این مساله نیز با در نظر گرفتن قیمت فوق العاده آن توجیه پذیر می نماید.

تجربه رانندگی

سیستم مسیریاب مخصوص رنو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کلید حالت Eco برای رانندگی اقتصادی و کاهش مصرف سوخت تا 10%، سیستم کی لس یا ورود به خودرو بدون احتیاج به سوئیچ ، سیستم تثبیت کننده سرعت خودروو حسگر دنده عقب. مواردی که نام برده شد تنها بخشی از امکاناتی است که سیمبل در اختیار طرفدارانش قرار می دهد و قرار دادن این موارد در کنار سیستم تعلیق مک فرسون و پیشرانه 16 سوپاپ آن و ترکیب آن با نام دیراشنای رنو قطعا تجربه ای پرشتاب، نسبتا کم سروصدا، آسان و ایمن از رانندگی با این خودروی فرانسوی را برای صاحبانش به ارمغان خواهد آورد.


در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.