کورولا (COROLLA)

تویوتا (TOYOTA)

تيـپ‌‌ها

۲۰۱۶

GLI

۲۰۱۴ - ۲۰۱۶

GLI

۲۰۱۴ - ۲۰۱۵

LE

۲۰۱۴ - ۲۰۱۵

RZ

۲۰۱۴ - ۲۰۱۵

XLI

۲۰۰۸ - ۲۰۱۳

GLI

۲۰۰۸ - ۲۰۱۳

XLI

۲۰۰۵ - ۲۰۰۷

GLI

۲۰۰۵ - ۲۰۰۷

XLI

تویوتا کرولا برای اولین بار در سال ۱۹۶۶ به خط تولید تویوتا پا گذاشت. در مدت نیم‌قرنی که از ورود این مدل به بازارهای جهانی می‌گذرد همواره حرکت تدریجی و رو به رشدی را از خالقان این خودرو شاهد بوده‌ایم، مهمترین عنوان در کارنامه این خودرو، تبدیل شدن به پرفروش ترین خودروی جهان است. یازدهمین نسل این خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده است. در کشور ما نیز این خودرو کاملاً شناخته شده است و علاوه بر آن از پیشینه نیک و درخوری برخوردار است؛ از این مدل در سیستم تاکسیرانی کشورمان نیز بهره گرفته شده و امتحان خود را به‌تمامی پس داده است؛ برخی از مدل‌های دهه نودی این خودرو، مرز یک میلیون کیلومتر کارکرد را نیز در ایران به‌سلامت طی کرده‌اند و این امر به تنهایی گواهی است بر کیفیت بسیار خوب این خودرو. تویوتا کرولا در دو نسخه جهانی و آمریکایی عرضه می‌شود که نسخه موجود در ایران مربوط به بازار اروپا و خاورمیانه است و از طراحی شیک‌تر و زیباتری نسبت به همتای آمریکایی خویش برخوردار است و در ۲ سطح تجهیزاتی XLi و GLi در‌ ایران عرضه می‌شود.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.