
زیر کاپوت این نسخه X۱، یک نیروگاه پلاگ این هیبریدی نصب شده که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. پیشرانه بنزینی X۱ پلاگ این قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۲۵ اسببخار و بیشینه گشتاور ۲۲۰ نیوتنمتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک جعبه دنده شش سرعته به محور جلو منتقل میشود.
موتور الکتریکی این خودرو هم قادر به تولید بیشینه قدرت ۹۵ اسببخار و بیشینه گشتاور ۱۶۵ نیوتنمتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک جعبه دنده تک سرعته به چرخهای عقب منتقل میشود. این سیستم هیبریدی روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۲۰ اسببخار و بیشینه گشتاور ۳۸۵ نیوتنمتر است. با بهره گیری از این پیشرانه، X۱ پلاگ این هیبریدی قادر است طی ۷ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد، ضمن اینکه بیشینه سرعت آن نیز معادل ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

اما در خودروهای پلاگ این هیبریدی مهمتر از عملکرد و قدرت پیشرانه، ظرفیت باتری و قابلیت پیمایش با یکبار شارژ کامل است. بامو X۱ پلاگ این را به یک باتری ۹.۷ کیلووات ساعتی تجهیز کرده که با بهره گیری از آن، این خودرو قادر است بیشینه مسافت ۵۷ کیلومتر را در سیکل WLTP طی کند(این میزان در تست واقعی تا حدودی کمتر خواهد بود). باتری این خودرو در صورت اتصال به شارژ i Wallbox این برند در کمتر از ۳.۵ ساعت به صورت کامل شارژ میشود؛ مضاف بر آن امکان شارژ باتری این خودرو با شارژرهای خانگی نیز وجود دارد.

X۱ بامو پلاگ این هیبریدی به صورت استاندارد دارای سیستم هشدار به عابر پیاده است. بامو در خصوص این صدا اعلام کرده که آن را برای هشدار به منظور نزدیک شدن خودرو به عابرین پیاده درون خیابان طراحی کرده و اصلا این صدا باعث صلب آسایش سرنشینان درون کابین نخواهد شد. این سیستم به صورت خودکار هنگامی که خودرو به صورت تمام الکتریکی در سرعتی کمتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت ساعت در حال حرکت است، فعال میشود. همچنین سیستم تهویه مطبوع دوگانه، رینگهای آلیاژی ۱۷ اینچی و کمپرسور الکتریکی کمکی سیستم تهویه تنها بخشی از تجهیزات نسخه استاندارد X۱ پلاگ این هیبریدی محسوب میشوند.