جیپ کامپاس ۲۰۱۷

  رانگلر هنوز هم نماد جیپ در ذهن بسیاری از مردم بوده اما این تصویر در حال دگرگون شدن و تغییر کلی است .انتظار می رود بازار خودرو های CUV تا سال ۲۰۲۰ رشد جهانی معادل ۲۰ درصد رشد داشته باشد ، در نتیجه مقامات جیپ توجه ویژه ای به جدید ترین مدل تغییر شکل یافته کامپس کرده اند .  

دوشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۲۲ |

نمونه 2017 با طولی معادل 4/4 متر در حقیقت در حد و اندازه بین دو مدل رنه گید و چروکی بوده که روی شاسی کشیده شده رنه گید دو دیفرانسیل ( 4*4 ) شکل گرفته و فقط دارای یک پیشرانه و 3 گیربکس متفاوت برای سفارش است . پیشرانه آن به نام تایگر شارک یا کوسه ببری ، یک موتور 4 سیلندر خطی به حجم 2/4 لیتر است . مدل های دیفرانسیل جلو مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک بوده و مدل های دو دیفرانسیل آن می توانند مجهز به جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 9 سرعته اتوماتیک با شند .
سازنده انتظار دارد کامپس طی مدت چند سال تبدیل به پرفروش ترین مدل این برند در سراسر جهان شود چرا که بخش عمده خریداران ، این مدل جیپ را به دلیل اعتبار و شهرت آن خریداری می کنند و انتظار دارند با آن به هر نقطه ای که مایلند سفر کنند . برای آنهایی که مدل دیفرانسیل جلوی ان را سفارش می دهند ، از نظر سطح تجهیزات Latitude ، Compass Sport و لیمیتد در نظر گرفته شده که انتظار می رود بیشترین میزان فروش متعلق Latitude باشد و برای خریداران مدل دو دیفرانسیل Compass Trail Hawk قابل سفارش است .

فاصله کف خودرو تا زمین 13 میلی متر افزایش پیدا کرده و به 216 میلی متر رسیده و تایر های بیابانی روی رینگ های چرخ 17 اینچی آن سوار شده است . تغییر شکل وطرح سپر های جلو و عقب باعث شده که زوایای ورود به سربالایی ، عبور و خروج آن افزایش چشمگیری پیدا کند .

شروع حرکت از دنده 2

قیمت پایه Trail Hawk معادل 29 هزار و 690 دلار بوده که سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ آن مجهز به Active Drive Low است که با کمک سیستم دیگری به نام Selec-Terrian ضرایب دنده ها را در گیربکس 9 سرعته تغییر داده و آغاز حرکت با دنده 2 انجام می شود و از دنده یک که ضریب آن یک به بیست است به عنوان دنده کمکی استفاده می شود . تجهیزات این مدل عبارتند از قلاب های یدک کشی ، قطعات تزئینی در بدنه و پنل های آن ، سینی فولادی برای محافظت پیشرانه ، گیربکس و دیفرانسیل در برخورد با موانع و نا همواری ها و همینطور صفحات فولادی برای محافظت از سیستم فنربندی و باک بنزین . 

در کامپس Trail Hawk تنظیمات مختلف برای حالت Off Road وجود دارد که از طریق یک کلید چرخشی و 3 تکه که در جلوی اهرم تعویض دنده قرار دارند ، قابل انتخاب هستند . در 4WD Low نیرو له چهار چرخ انتقال پیدا می کند و در صورت نیاز فقط به چرخ های عقب انتقال می یابد . 4WD Low همان دنده یک در گیربکس است ، سیستم کنترل پایین امدن از سرازیری نیز فعال می شود . جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک کامپسکه از نوع اتوماتیک است ، علیرغم آنکه از کیفیت ساختاری خوبی برخوردار است اما سنگین کردن دنده ها در عبور از مسیر های بیابانی بعضا با تاخیر انجام می شود .


جيپ كامپاس 2017
جيپ كامپاس 2017
جيپ كامپاس 2017
جيپ كامپاس 2017


جیپ کامپاس ۲۰۱۷
نقد و بررسی

کد محتوا: ۹۲۴۵

ارسال: دوشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۲۲

به روز شده: دوشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۱۴

کلید واژه‌‌ها: مشخصات جیپ کامپس ٫ فروش جیپ کامپس

نوع: نقد و بررسی

فرستنده:

منبع: مجله نواور

بازدید: ۱۱۳۳

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.