نسل نو پرفروش ترین کراس اوور اروپا

  رنو کپچر که در سال ۲۰۱۶ با فروش ۲۱۶ هزار دستگاه پرفروش ترین کراس اوور اروپا شده بود ، امسال با طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی های پیشرفته جدید به بازار معرفی شده است .  

یک‌‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۲۶ |

شرکت رنو برای سال 2018 برای اولین بار نسخه لوکس Initale Paris را ارائه کرده که بر اساس همان مدل موفق نسل قبلی با بدنه دو رنگ ساخته می شود . در این مطلب به معرفی مدل 2018 این خودروی لوکس فرانسوی می پردازیم . 

طراحی بدنه 

رنو کپچر 2018 با دو رنگ در قسمت سقف و بدنه ، 30 ترکیب متفاوت را همرام با 6 تریم مختلف کابین در اختیار مشتریان خود قرار داده است . این خودرو از نظر ظاهر شباهت زیادی به برادر بزرگتر خود یعنی Kadjar دارد . چراغ جلو با لامپ های LED و تکنولوژی Pure Visison شرکت رنو دارای طراحی جدیدی هستند که روشنایی مناسبی را فراهم کرده اند . این فناوری ، علاوه بر بخشیدن ظاهری زیبا به چراغ ،‌ به دلیل کاهش درخشندگی خیره کننده چراغ ها ، ایمنی کپچر را در شب افزایش داده است . در وسط چراغ های جلو ، جلو پنجره با طرح زمینه جدید ، نوار های کرومی و لوگوی بزرگ رنو تعبیه شده که ظاهری شبیه به سایر محصولات کراس اوور به کپچر بخشیده است .
همانند جلو ، در زیر سپر عقب نیز یک دیفیوزر متالیک قرار دارد که به طرز زیبا و ظریفی اگزوزها را در خود جای داده است . 
در نمای جانبی ، زه پلیمری مثلث شکلی به رنگ مشکی قسمت پایینی درهای جانبی را پوشانده که یک زه کرومی در طول ان تعبیه شده است . چهار نوع رینگ 5 پره الیاژی برای نسخه های مختلف این خودرو در دسترس خواهد بود و همچنین در نسخه های فول دارای سقف پانورامای شیشه ای با سانروف است . 

کابین رنگارنگ و با کیفیت

کابین کپچر در نسل جدید ، دارای قطعات کرومی و پلاستیکی با کیفیتی بوده که در مقایسه با نسل قبلی بهبود یافته است . این نوع اتومبیل با 6 نوع تریم مختلف به رنگ های کروم ، خاکستری ، سفید عاجی ، ابی ، قرمز و قهوه ای به مشتریان ارائه می شود . غربیلک فرمان از مواد و قطعات مناسبی ساخته شده که در تریم های بهتر دارای روکش چرمی است . اهرم تعویض دنده با طراحی جدید دارای روکش چرمی بوده و صندلی های جدید به نحوی است که راحت بوده و حداکثر حمایت را از بدن سرنشینان دارند . سیستم صوتی پیشرفته BOSE کپچر با شش بلندگو و یک ساب ووفر ، کابین ان را به یک سالن کنسرت تبدیل می کند . 
رنو کپچر جدید به سامانه های ایمنی پیشرفته مجهز شده که می توان به هشدار نقطه کور ( BSW ) اشاره کرد که خودروها ، موتور سیکلت ها و حتی دوچرخه های متحرک در نواحی نقاط کور اینه های جانبی توسط 4 سنسور تشخیص داده و به راننده اطلاع داده می شوند . 
در نسخه های فول کپچر علاوه بر سنسورهای پارک عقب و دوربین دید عقب ،‌سنسورهای پارک جلو نیز تعبیه شده اند . سامانه پیشرفته دیگری که در نسخه های فول کپچر جدید عرضه خواهد شد ، سیستم کمکی پارک ( EPA ) بوده که پارک کردن خودرو را بدون دخالت دست راننده انجام می دهد . بهترین و گرانترین نسخه کپچر مدل Initiale Paris بوده که دارای صندلی های چرم Nappa با گرم کن و روکش چرم غربیلک فرمان است . همچنین داشبورد دارای قطعاتی از کروم و چرم است و دستگیره های درها و پدال ها از جنس الومینیوم براق هستند .

تنوع پیشرانه ها 

رنو کپچر با ارائه 6 نوع نیروگاه مختلف بنزینی و دیزلی ، امکان انتخاب مدل بر اساس نیاز زندگی روزمره را برای مشتریان فراهم کرده است . طراحی جدید پیشرانه توربو ، ان را کارامد کرده است . دو نمونه بنزینی شامل Energy TCe90 و Energy TCe120 هستند که اولی با گیربکس دستی و دومی با گیربکس اتوماتیک در دسترس مشتریان خواهند بود . پیشرانه Energy TCe120 به یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ( EDC ) متصل شده که با برخورداری از توربوشارژر ، تزریق مستقیم سوخت ( GDI ) و سامانه stop/start ، قدرتی معادل 120 اسب بخار و حداکثر گشتاوری برابر 205 نیوتن متر در دور 2000 دور در دقیقه تولید می کند .


نسل نو پرفروش ترين كراس اوور اروپا
نسل نو پرفروش ترين كراس اوور اروپا
نسل نو پرفروش ترين كراس اوور اروپا
نسل نو پرفروش ترين كراس اوور اروپا


نسل نو پرفروش ترین کراس اوور اروپا
نقد و بررسی

کد محتوا: ۹۲۴۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۲۶

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۴۵

کلید واژه‌‌ها: رنو کپچر ۲۰۱۸ ٫ کپچر ۲۰۱۸ ٫ اتاق جدید رنو کپچر

نوع: نقد و بررسی

فرستنده:

منبع: مجله ماشین

بازدید: ۱۲۲۹

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.