رنو کولئوس با پلاک ملی روانه جاده ها شد

  شرکت نگین خودرو که در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران سال گذشته به صورت رسمی از رنو کولئوس رونمایی کرد ، از اسفند ۹۵ فروش این کراس اوور متوسط را اغاز کرد .  

چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۲۴ |

شرکت نگین خودرو که در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران سال گذشته به صورت رسمی از رنو کولئوس رونمایی کرد ، از اسفند 95 فروش این کراس اوور متوسط را اغاز کرد . 
حال بعد از گذشت چند ماه تعداد انبوه این خودرو به انبار نگین خودرو رسیده است و خریداران ان به نوبت خودروهای پلاک شده خود را از شرکت تحویل میگیرند . شرکت نگین خودرو ، کولئوس را در روزهای اول فروش 199 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری کرد و برای پیش پرداخت مشتریان سود مشارکت در نظر گرفت . حال با گذشت تنها سه ماه قیمت این خودرو در بازار ازاد به 230 میلیون تومان هم رسیده است !
 در حال حاضر برخی اگهی های فروش نسخه های پلاک شده کولئوس که در سایت های خرید و فروش خودرو مثل کاردو منتشر شده اند ، قیمتی حدود 215 تا 230 میلیون تومان را برای مدل 2017 اَن اعلام می کنند .
 این خودرو از نظر ابعاد با هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوتلندر ، کیا سورنتو و برخی دیگر از رقبا برابری می کند و با توجه به مشخصات فنی می تواند از بسیاری از رقبا پیشی بگیرد . طبق اعلام نظر نشریات داخلی و خارجی ، کولئوس جدید با توجه به ویژگیهای حرکتی و رفاهی ، تا حدی نسبت به رقبای هم قیمت برتری دارد . جالب است بدانید این کراس اوور فرانسوی در بازار جهانی قیمت بالاتری از رقبای خود در بازار ایران دارد و با توجه به سیاستهای رنو و نگین خودرو قیمتی کمتر از رقبا در ایران دارد . 
در حال حاضر ظاهرا نماینده رسمی رنو در ایران نسخه های 2018 کولئوس E3 را برای تحویل شهریور ماه سال جاری ثبت نام می کند  و به احتمال زیاد از اواخر تابستان امسال شاهد حضور مدل سال اینده این خودرو در ایران خواهیم بود . کولئوس جدید به پیشرانه 2/5 لیتری چهار سیلندر 171 اسب بخاری مجهز است . گیربکس این خودرو از نوع ایکس ترونیک 7 سرعته است که قابلیت انتقال قدرت را به چهار چرخ خودرو در حالت های مختلف دارد . نمایشگر Rlink2 ، شش کیسه هوای ده نقطه ای ، دی لایت ، سنسور نور و باران ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ، دوربین عقب ، تودوزی چرم ،استارت دکمه ای ،گرم کن و سرد کن صندلی های جلو ، رادار نقطه کور و ... از جمله امکانات رنو کولئوس جدید به حساب می ایند .


رنو كولئوس با پلاك ملي روانه جاده ها شد
رنو كولئوس با پلاك ملي روانه جاده ها شد


رنو کولئوس با پلاک ملی روانه جاده ها شد
خبر

کد محتوا: ۸۲۴۰

ارسال: چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۲۴

به روز شده: چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۲۴

کلید واژه‌‌ها: پیش فروش رنو کولئوس ۲۰۱۸ ٫ تحویل رنو کوئوس

نوع: خبر

فرستنده:

منبع: روزنامه دنیای خودرو

بازدید: ۱۰۷۳

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.