رودستر سه چرخ واندرهال

  شرکت واندرهال چند وقت پیش یک رودستر اسپرت سه چرخ را با نام لاگونا معرفی نمود که البته به دلیل برخورداری از بدنه فیبر کربنی به جهت کاهش وزن قیمت بالایی داشت .  

شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶:۵۲ |

سپس چندی بعد واندرهال نسخه نسخه ارزان تری از رودستر سه چرخ خود را با نام ونیز معرفی نمود که بدنه فیبر کربنی ان با یک نمونه الومینیومی جایگزین شده است . این شرکت میگوید به مدت 7 سال در حال توسعه و ساخت این رودستر های سه چرخ بوده است. 
نخستین پروتوتایپ این خودرو مجهز به یک پیشرانه کاوازاکی 10R-ZX بود و دومی از پیشرانه یاماها R1 استفاده می کرد . سپس سومین پروتوتایپ واندرهال به یک پیشرانه روتاکس با دنده عقب مجهز شد و نهایتا در سال 2012 پیشرانه 1/4 لیتری چهار سیلندر توربو جنرال موتورز برای این ماشین انتخاب شد . طراحی و نمای بیرونی این رودستر سه چرخ یاداور مورگان Three Wheeler انگلیسی است که البته بر خلاف مورگان ،‌ ساخته واندرطراحی مدرن تری دارد . همانطور که اشاره شد نسخه پایه این ماشین ونیز نام دارد که وزن خالص ان 623 کیلوگرم است . 
این مدل مجهز به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک ، گرم کن صندلیها ، رینگ های 18 اینچی ،‌ سیستم صوتی 600 واتی BT و غربیلک فرمان چوبی است . قیمت پایه ونیز از 39950 دلار اغاز می شود و با پرداخت 250 دلار به عنوان سپرده می توان یک دستگاه از ان را سفارش داد . برای مقایسه ،‌ قیمت پایه خودروی پولاریس اسلینگ شات که از یک پیشرانه 2/4 لیتری چهار سیلندر استفاده می کند از 22 هزار دلار اغاز می شود و نهایتا به 28/5 هزار دلار در بالاترین تیپ می رسد . 
محصول بالاتر و لوکس تر واندرهال لاگونا است که از بدنه فیبر کربنی سود می برد و همین 20 هزار دلار به قیمت ان اضافه می کند . در تیپ اسپرت پریمیوم این ماشین تهویه مطبوع ،‌ چهار ترکیب چرمی پریمیوم ، کف پوش پشمی مشکی دولوکس ، رینگ های 19 یا 20 اینچی ، غربیلک فرمان با قسمت پایینی صاف و دکمه های کنترل سیستم صوتی ، کروز کنترل ، سیستم صوتی پریمیوم ، دسته دنده فیبر کربنی و سیستم تعلیق قابل تنظیم اضافه می گردد و قیمت ان هم از 58850 دلار اغاز می شود .
اما نسخه بالاتر از این هم وجود دارد که لاگونا Bespoke Motoring Experience نام گرفته است . این مدل نیز به پدالهای تعویض دنده ،‌ گرم کن و تهویه صندلیها ، رنگ سفارشی بدنه ، رینگهای قابل انتخاب بیشتر ، لاستیک های تویو R888 و تریم کربنی در رودری ها ، پوشش پیشرانه ،‌ پوشش غربیلک فرمان ،‌ کنسول و داشبورد مجهز است . قیمت این مدل بالارده نیز به 77 هزار دلار رسیده است . به گفته واندرهال هر کدام از مدل های مختلف این رودستر زیبا که انتخاب شوند ،‌ همگی حس منحصر به فرد ،‌ لذت رانندگی و هیجان بالایی را ارائه می کنند که این بازگشتی است به عصر طلایی رانندگی . بدین ترتیب مشخص است که بازار پخش خودروهای سه چرخ رو به افزایش است و با ورود سازندگان جدید ، این کلاس متنوع تر و شلوغ تر شده است . 


رودستر سه چرخ واندرهال
رودستر سه چرخ واندرهال
رودستر سه چرخ واندرهال
رودستر سه چرخ واندرهال


رودستر سه چرخ واندرهال
نقد و بررسی

کد محتوا: ۸۲۳۶

ارسال: شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶:۵۲

به روز شده: شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵:۳۵

کلید واژه‌‌ها: واندرهال ٫ رودستر سه چرخ ، لاگونا ، رودستر لاگونا

نوع: نقد و بررسی

فرستنده:

منبع: مجله خودروی ایده ال

بازدید: ۱۵۴۷

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.