ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی اجباری شد

  سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ضمن تشریح مباحث مطرح شده در نشست بعد از ظهر امروز این کمیسیون، گفت: بنابر نظر کمیسیون اصل نود مقرر شد اولاً مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی الزام شود، ثانیاً نقل و انتقال در این دفاتر ثبت و از این طریق انجام شود  

سه‌‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۴۵ |

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ضمن تشریح مباحث مطرح شده در نشست بعد از ظهر امروز این کمیسیون، گفت: بنابر نظر کمیسیون اصل نود مقرر شد اولاً مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی الزام شود، ثانیاً نقل و انتقال در این دفاتر ثبت و از این طریق انجام شود. 

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به بررسی موضوع اختلاف‌نظر نیروی انتظامی و سردفتران ثبت اسناد در نشست بعدازظهر امروز کمیسیون اصل نود، اعلام کرد: در ارتباط با اختلاف‌نظری که میان نیروی انتظامی و سردفتران درباره ثبت نقل و انتقال خودرو در دفترخانه یا نیروی انتظامی وجود داشت، مباحث با حضور نمایندگان هر دو طرف مطرح شد. 

او با اشاره به این‌که این موضوع در جلسات قبلی هم مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: در این جلسه کسانی که به نمایندگی از نیروی انتظانی و سردفتران در جلسه حاضر شده بودند و همچنین نمایندگان مجلس موافق و مخالف این بحث صحبت کردند و نهایتاً نظر تفسیری کمیسیون اصل نود اعلام شد. 

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در تشریح نظر این کمیسیون در این رابطه اعلام کرد: بنابر نظر کمیسیون اصل نود مقرر شد اولاً مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی الزامی شود، ثانیاً نقل و انتقال در این دفاتر ثبت و از این طریق انجام شود. 

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم یادآور شد: دغدغه‌ای که مردم داشتند و نیروی انتظامی هم بر آن تاکید داشت این بود که انجام نقل و انتقال در دفاتر با هزینه‌های کمتر انجام می‌شود و این درحالی است که این مهم چه در دفاتر و چه در محل نیروی انتظامی انجام شود، باید مالیات آن پرداخت شود. 

پارسایی در پایان تصریح کرد: این تصمیم کمیسیون به معنای افزایش هزینه نقل و انتقال نیست و اگر این هزینه زیاد است نیاز به اصلاح قانون مالیات دارد و باید قانون اصلاح شود.


 ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی اجباری شد
خبر

کد محتوا: ۸۲۱۰

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۴۵

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۲۸

کلید واژه‌‌ها: سند رسمی ٫ سند خودرو ٫ محضر

نوع: خبر

فرستنده:

منبع: ایران جیب

بازدید: ۵۵۰

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.