رکورد فروش جهانی لامبورگینی در سال ۲۰۱۶

  لامبورگینی آمار فروش سال ۲۰۱۶ خود را اعلام کرده است که نشان از ثبت ثبت رکوردی جدید این زمینه دارد.  

شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۲۷ |

آمریکا بزرگ‌ترین بازار این شرکت است .

لامبورگینی آمار فروش سال 2016 خود را اعلام کرده است که نشان از ثبت ثبت رکوردی جدید این زمینه دارد. این سوپراسپرت‌ساز مستقر در سنت آتاگا گزارش داده است که جمعاً در سال 2016 تعداد 3457 دستگاه خودرو به فروش رسانده است که نسبت به فروش 3245 دستگاهی سال گذشته هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد. این اولین باری است که لامبورگینی توانست از مرز فروش سالانه 3400 دستگاه عبور کند. همچنین این برند زیرمجموعه فولکس‌واگن طی شش سال گذشته همواره رشد فروش مداومی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که در حال حاضر فروش این شرکت 2.6 برابر بیشتر از سال 2010 شده است.

رئیس و مدیر اجرایی لامبورگینی «Stefano Domenicali» دراین‌‌باره گفته است:

«در سال 2016 لامبورگینی ثابت کرد که در وضعیتی عالی قرار دارد. این شرکت یک سال دیگر درزمینهٔ آمار فروش رکوردی را به ثبت رساند و همچنین عملکردی بهتر از اهداف ما دارد. در حال حاضر این دستاورد بزرگ صرفاً توسط دو محصول لامبورگینی یعنی اونتادور و اوراکان به دست آمده است ولی ما قصد داریم با عرضه یک مدل سوم، جهشی بزرگی در سبد محصولات خود ایجاد کرده و با عرضه محصولات استراتژیک جدید این فروش را حفظ کنیم».

در حال حاضر لامبورگینی 135 نمایندگی فروش در 50 کشور در سراسر دنیا دارد. یک نگاه دقیق‌تر به آمار فروش این شرکت در سال 2016 نشان می‌دهد که این برند ایتالیایی در میان سه منطقه اصلی یعنی EMEA (شامل اروپا، خاورمیانه و آفریقا)، آمریکا و آسیا-اقیانوسیه ازلحاظ میزان فروش به‌خوبی تعادل را برقرار کرده است به‌گونه‌ای که هر یک از این مناطق حدود یک‌سوم از فروش لامبورگینی را تشکیل داده‌اند و بهتر از آن اینکه همه آن‌ها رکورد فروش جدیدی را در سال گذشته ثبت کرده‌اند.

آمریکا هنوز هم بزرگ‌ترین بازار لامبورگینی است به‌طوری‌که در این بازار 1041 دستگاه خودرو طی سال 2016 فروخته است. پس از آمریکا نیز ژاپن، انگلستان، آلمان، کانادا، خاورمیانه و چین قرار دارند. در حال حاضر محبوب‌ترین محصول لامبورگینی مدل اوراکان است که 2353 دستگاه از آن در نسخه‌های کوپه و اسپایدر در سال 2016 فروخته شده است؛ اما طی سال جاری به خانواده اوراکان دو عضو جدید بنام‌های Spyder Performante و Superleggera اضافه می‌شود و انتظار می‌رود فروش کلی آن امسال از 2500 دستگاه عبور کند.

اما از پرچم‌دار 12 سیلندر لامبورگینی یعنی اونتادور درمجموع طی سال گذشته 1104 دستگاه فروخته شده است درحالی‌که این رقم برای سال 2015 تعداد 1003 دستگاه بوده است. در ماه دسامبر سال 2016 تعداد کل تولید اونتادور از ابتدای عرضه تاکنون به 6 هزار دستگاه رسید.


ركورد فروش جهاني لامبورگيني در سال 2016
ركورد فروش جهاني لامبورگيني در سال 2016
ركورد فروش جهاني لامبورگيني در سال 2016
ركورد فروش جهاني لامبورگيني در سال 2016


رکورد فروش جهانی لامبورگینی در سال ۲۰۱۶
خبر

کد محتوا: ۷۲۰۷

ارسال: شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۲۷

به روز شده: شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۵۸

کلید واژه‌‌ها: فروش لامبورگینی ٫ لامبورگینی جدید

نوع: خبر

فرستنده:

منبع: سایت پدال

بازدید: ۱۷۳۷

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.