نسل جدید ب ام و سری ۷ وارد ایران می شود

  نسل جدید ب ام و سری ۷ با موتور جدید توسط پرشیا خودرو وارد ایران می شود.  

سه‌‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹:۱۲ |

نسل جدید ب ام و سری 7 با موتور جدید توسط پرشیا خودرو وارد ایران می شود.


مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت پرشیا خودرو در یک نشست خبری، ضمن اعلام خبر بالا گفت: پس از ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی سی به ایران، ورود نسل پیشین این خودرو که محبوبیت زیادی در بازار ایران داشت، متوقف شد؛ اما خبر خوشی که در زمان معرفی نسل جدید این خودرو توجه همه را به خود جلب کرد، بهره گیری از پیشرانه زیر 2500 سی سی بر روی نسخه 730Li این سدان بزرگ لوکس بود. با وجود این پیشرانه، مقدمات ورود 730Li به کشور فراهم و پرشیا خودرو نیز اقدامات لازم را انجام داد تا زودتر از وعده ای که برای زمستان داده بود، این خودروی لوکس جهان را در بازار ایران نیز عرضه کند.

مزدا موسوی افزود: واردات BMW 730Li در مرحله اول در 5 تیپ مختلف Pure Excellence، First Class، Prestige، Master Class و Executive Lounge انجام خواهد شد. فروش این مدل هم اکنون آغاز شده و تحویل آن 30 روز کاری به طول می انجامد. 730Li از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو شارژ پر بازده بهره می برد که توانایی تولید 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را دارد. 

این قصر متحرک با دنیایی از امکانات، تنها 6.2 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر تنها 5.7 الی 6.2 لیتر است.

وی خاطرنشان کرد: زمان رونمایی رسمی این خودرو دی ماه و همچنین از سال آینده نسخه هیبریدی سری 7 نیز با نام 740Le توسط پرشیا خودرو عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو در حدود 750 میلیون تومان است.

 کمپانی BMW در سال 2016 نسل جدید پرچمدار خود یعنی BMW سری 7 را معرفی کرد. سری 7 جدید به دلیل نوآوری های زیادی که داشت توانست به سرعت مورد توجه عموم قرار بگیرد و عنوان لوکس ترین خودروی جهان در سال 2016 را از آن خود کند. عنوان معتبری که خود به تنهایی می تواند معرف ویژگی های خوب سری 7 باشد. 

سری 7 برای اولین بار در سال 1977 توسط کمپانی BMW تولید شده و اکنون بعد از گذشت 4 دهه نسل ششم آن در حال تولید است.BMW  سری 7 با تاریخچه 40 ساله ای که دارد یکی از با تجربه ترین و با اصالت ترین خودروهای لوکس جهان به حساب می آید. تمام نسل های این خودرو در مقاطع مختلف زمانی وارد کشور شده و در حال حاضر نیز موجود هستند. 

نسل جدید این سدان لوکس اکنون در 22 مدل مختلف به بازار های جهانی عرضه می شود که این تنوع مدل ها برای یک خودرو در نوع خود قابل توجه است. سری 7 پرچمدار خودروهای کمپانی BMW بوده که با ورود نسل جدید آن به بازار، فصل جدید محصولات BMW با کد گذاری جدید G آغاز شد. این خودرو با کد شناسایی G11 برای مدل های معمولی و G12 برای مدل های با طول بیشتر معرفی کرده است که خبر از سبک جدید برای محصولات BMW دارد.

ترکیب هنر ایرانی با تکنولوژی آلمانی در ساخت سری 7، آن را تبدیل به بهترین خودروی لوکس جهان در سال 2016 کرده است. تعجب نکنید! بله، درست خوانده اید. 

هنر ایرانی در ساخت بهترین خودروی لوکس جهان. در حقیقت طراحی این BMW که با ورود خود به دنیای خودرو همه را انگشت به دهان گذاشت هنر یک ایرانی است. نادر فقیه زاده که پیش از این کابین نسل پیشین سری 7 و بدنه جدیدترین نسل سری 6 را طراحی کرده بود این بار هنر خود را در جدیدترین نسل سری 7 به نمایش گذاشته است. سری 7 جدید با استفاده از مواد سبک ساخته شده تا وزن آن نسبت به نسل قبل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. کاهش وزن نسل جدید سری 7 را باید مدیون استفاده از موادی مانند فیبرکربن در ترکیب با فولاد، منیزیم، پلاستیک و آلومینیوم در ساخت پلت فرم و بدنه دانست.


نسل جديد ب ام و سري 7 وارد ايران مي شود
نسل جديد ب ام و سري 7 وارد ايران مي شود
نسل جديد ب ام و سري 7 وارد ايران مي شود
نسل جديد ب ام و سري 7 وارد ايران مي شود


نسل جدید ب ام و سری ۷ وارد ایران می شود
خبر

کد محتوا: ۷۲۰۲

ارسال: سه‌‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹:۱۲

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹:۱۲

کلید واژه‌‌ها: نسل جدید ب ام و/ب ام و/ب ام و سری ۷/واردات ب ام و

نوع: خبر

فرستنده: سرپرست

منبع: مجله ماشین

بازدید: ۲۴۲۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.