آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

بازگشت رنو کولیوس ۲۰۲۵ به بازار ایران

  گروه ماموت، نسل فیس‌لیفت‌شده رنو کولیوس ۲۰۲۵ را به شکل محدود برای جانبازان عزیز عرضه می‌کند. این اقدام پس از سال‌ها توقف واردات گسترده محصولات رنو در ایران، بار دیگر برند فرانسوی را به چرخه خودروی کشور بازمی‌گرداند.  

دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰۵:۵۶:۲۵ |


مشخصات فنی و طراحی خودرو
مدل ۲۰۲۵ این رنو کولیوس در بخش قوای محرکه تفاوتی با نسل قبلی ندارد؛ مجهز به موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن‌متر است که از طریق گیربکس CVT X-Tronic به سامانه تمام‌چرخ محرک (AWD) منتقل می‌شود. طبق اطلاعات رسمی سریع‌ترین شتاب ممکن این خودرو ۹٫۸ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۸٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. از نظر طراحی، فیس‌لیفت این مدل تنها تغییرات جزئی ظاهری به همراه داشته و طراحی خارجی و داخلی آن مشابه مدل‌هایی است که از سال ۲۰۱۶ روی خط تولید بوده‌اند. ابعاد و وزن نیز بدون تغییر مانده: طول ۴۶۷۲ میلی‌متر، عرض ۱۸۱۳، ارتفاع ۱۶۶۷ و وزن ۱۵۶۷ کیلوگرم. حجم صندوق عقب ۴۹۳ لیتر گزارش شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی
مدل ویژه جانبازان از تجهیزات متعددی بهره‌مند است، که به شرح زیر طبقه‌بندی می‌شود:

ایمنی و سیستم‌های کمکی رانندگی

کیسه‌های هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای)

سیستم‌های ترمز ABS، EBA و کنترل پایداری (ESP)

کروز کنترل و سنسور نقطه کور

سیستم کنترل فشار باد تایر و ترمز پارک برقی

سنسور جلو و عقب، دوربین عقب، کنترل فرود از تپه

رنو کولیوس ۲۰۲۵

امکانات رفاهی

سیستم ورود و استارت بدون کلید

نمایشگر ۸٫۷ اینچی لمسی

تهویه اتوماتیک دو‌منطقه‌ای با دریچه عقب

سانروف پانورامیک و نورپردازی کابین

درب برقی صندوق با حرکت پا

صندلی‌های جلو برقی با گرم‌کن و سردکن

سیستم صوتی Bose با ۸ بلندگو، سنسور باران، سیستم پارک خودکار

این سطح از تجهیزات آن را در بین کراس‌اوورهای وارداتی، گزینه‌ای پیشرفته و مناسب برای استفاده روزمره و سفرهای خانوادگی معرفی می‌کند.

نگاه بازار و رقبا


رنو کولیوس در بازار ایران به‌عنوان خودرویی با کیفیت ساخت بالا و پیشرانه تنفس طبیعی کم‌دردسر شناخته می‌شود، ولی فقدان به‌روزرسانی‌های اساسی در طراحی آن، یکی از نقدهای معمول به این مدل است. رقبا اصلی این خودرو در بازار داخلی شامل نیسان ایکس‌تریل، هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، مزدا CX-۵ و سوزوکی گرند ویتارا هستند، که با وجود به‌روزرسانی‌های مداوم، در برابر کولیوس محصولی با طراحی مدرن تر محسوب می‌شوند


بازگشت رنو کولیوس ۲۰۲۵ به بازار ایران
نقد و بررسی

کد محتوا: ۲۲۷۷۴

ارسال: دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰۵:۵۶:۲۵

به روز شده: دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰۶:۰۴:۱۷

کلید واژه‌‌ها: رنو، رنو کولیوس، ماموت خودرو

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرو بانک

بازدید: ۱۵۷

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.