رونمایی رسمی از لاماری ایما HEV

  شرکت آرین پارس موتور از محصول جدید خود با نام لاماری ایما HEV که از موتور هیبریدی بهره می برد رسما رونمایی کرد.  

دوشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳:۰۱ |


در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت و اصحاب رسانه در شهر آفتاب برگزار شد لاماری ایما HEV با تغییر جدی در موتور و برخی تغییرات ظاهری رونمایی شده و عنوان شد این محصول به زودی از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

مشخصات لاماری ایما HEV
لاماری ایما HEV جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که امسال معرفی شد و بزودی در کارخانه آرین پارس موتور در شهر خمین تولید خواهد شد. زیر کاپوت لاماری ایما هیبرید یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ (TGDI) قرار دارد که در سیستم هیبرید به همراه یک پیشرانه برقی قوای محرکه را تشکیل داده‌اند.
ترکیبی سیستم هیبرید در این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر است. قدرت هم از طریق جعبه دنده DHT به چرخ های جلو منتقل می‌شود که جدیدترین تکنولوژی انتقال قدرت در خودروهای هیبرید است.
 
در قسمت جلو ایما HEV، یک نوار کرومی به‌صورت عمودی از گوشه چراغ‌ها افزوده شده و طراحی سپر هم تغییر داشته و با طرح جدید اسپرت‌تر شده است. در قسمت عقب نیز در گوشه‌های چراغ‌ها یک خروجی تزئینی هوا اضافه شده که به اسپرت‌تر نشان دادن این کراس‌اوور کمک کرده است. همچنین در قسمت دیفیوزر به‌صورت هماهنگ با سپر جلو، قطعه‌ای همرنگ بدنه استفاده شده است تا ایما HEV کاملا نسبت به دو نسخه دیگر لاماری متمایز باشد.
 
طراحی صندلی‌ها، رودری‌ها، دسته‌دنده، قطعاتی از داشبورد و همچنین گرافیک کلاستر نیز در این خودرو تغییر داشته و همه این‌ها باعث شده است کابین HEV از باقی نسخه‌ها بسیار اسپرت‌تر و متفاوت‌تر بنظر برسد. گفتنی است؛ صندلی‌های ایما HEV به سبک خودروهای مسابقه‌ای طراحی شده‌اند و حالت باکت دارند.
 
کراس‌اوور ایما HEV  به امکانات رفاهی نظیر سردکن صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، درب صندوق عقب برقی با سنسور پا، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نورپردازی روی داشبورد، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سنسور باران و... مجهز است.
 
ایما HEV مجهز به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو است.
 
لاماری هیبرید جایگزین ایما ایکس شد
امیر صرافی مدیربازاریابی آرین پارس موتور در این مراسم با اشاره به مشخصات فنی لاماری ایما هیبردی خاطر نشان کرد: این محصول جدید نسبت به نسخه قبلی خود علاوه بر زیبایی ظاهری جسورانه تر طراحی شده است. وی خطوط افقی پنجره جلویی این خودرو را از جمله طراحی حسورانه لاماری ایما هیبرید برشمرد و ادامه داد: این نوع طراحی موجب شد تا خودرو عریض تر به نظر برسد.
 
وی  با اشاره به‌ تغییر برنامه‌های این شرکت در خصوص عرضه لاماری ایکس به عنوان نسخه فول آپشن لاماری ایما، گفت: با توجه به اراده آرین پارس موتور در عرضه محصولی متناسب با خواست مشتریان، تصمیم بر این شد که خودرو لاماری هیبرید به جای لاماری ایکس به بازار عرضه شود.
 
وی در ادامه و در تشریح برنامه‌های آرین پارس موتور در عرضه خودرو لاماری هیبرید، تصریح کرد: ما می‌توانستیم لاماری ایما هیبرید را به صورت وارداتی عرضه کنیم اما عرضه وارداتی این خودرو در تعداد محدود ممکن بود به همین دلیل ما اولویت را بر مونتاژ و تولید لاماری هیبرید در داخل گذاشتیم.
 
و بنابر این غیر از تعداد محدودی که به صورت وارداتی عرضه می شود تا شش ماه آینده، خودرو لاماری هیبرید با تیراژ بالا در ایران تولید و راهی بازار خواهد شد.
مدیر بازاریابی آرین پارس موتور همچنین به چرایی عدم عرضه لاماری ایما ایکس نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: ما برنامه عرضه محصولی در شان خریداران لاماری داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا خودرو لاماری هیبرید را به جای لاماری ایما ایکس عرضه کنیم.
 
عرضه دو محصول جدید توسط آرین موتور  تا پایان ۱۴۰۲
 در ادامه این مراسم علی موسوی مدیر فروش آرین موتور نیز با اشاره به اینکه از یک سال و نیم گذشته که عرضه نخستین خودروی این شرکت می گذرد، شاهد استقبال خوبی از این برند بودیم، گفت: به گونه اینکه امروز خانواده مشتریان ما از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر عبور کرده و تا پایان سال به ۱۵ هزار دستگاه می رسد.
وی همچنین مدت زمان تولید تا تحویل لاماری ایما  را به طور متوسط ۱۱ روز برشمرد و افزود: بیش از ۹۳ درصد مشتریان زودتر از موعد، این خودرو را تحویل گرفته اند این درحالی است که قراردادهای فروش آن ۹۰ روز کاری بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد تمایندگی های لاماری در ۲۰ استان کشورفعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: اما موفق شدبم ۲۹ نفطه را پوشش دهیم که ۷ نقطه آن در تهران و سایر نقاط در استان های دیگر است.
 
مدیر فروش آرین موتور، از عرضه خودرولاماری ایما هیبرید در مرحله اول در سامانه خودروهای وارداتی در نیمه دوم بهمن ماه خبر داد و در مورد قیمت این محصول گفت: محاسبات قیمتی این محصول انجام و در اختیار سازمان حمایت قرار گرفته است و لذا  با توجه به اینکه اعلام قیمت همه خودروها بر عهده سازمان حمایت است،لذا قیمت این محصول نیز تا ۲ هفته آینده برای فروش از سوی این سازمان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
 
مدیر فروش آرین موتور در ادامه با اشاره به عرضه ۲ محصول جدید دیگر از سوی این شرکا گفت: به زودی از یک خودرو  اس یو وی کلاس B و همچنین یک خودروی سدان رونمایی خواهیم کرد که این ۲ محصول در کنار لاماری ایما در سبد فروش آرین موتور قرار می گیرد.
 
مدیر فروش آرین موتور همچنین از واردات مدل های با کیفیت خودروی میتسوبیشی  توسط این تا پایان سال جاری خبر داد.


رونمایی رسمی از لاماری ایما HEV
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۴۴

ارسال: دوشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳:۰۱

به روز شده: دوشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵:۳۱

کلید واژه‌‌ها: لاماری، لاماری ایما HEV

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۱۹۱

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.