ویستیک ؛ کادیلاک یک دلبر آهنی جدید را روانه بازار می کند

  ویستیک ۲۰۲۶ جدیدترین خودروی الکتریکی مبتنی بر باتری برند کادیلاک است که این روزها تصاویر آن در مراجع خبری مختلف منتشر می شود. البته باید توجه داشت که اطلاعات ارائه شده درباره این کراس اوور بسیار محدود است اما در ادامه نگاهی به تصاویر ویستیک خواهیم داشت.  

دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴:۴۸ |


قطعا اولین موردی که در ذهن مخاطب شکل می گیرد، شباهت های طراحی ویستیک به اپتیک ، لیریک و اسکالید آی کیو است که همان المان های طراحی به شکلی ظریف تر و جمع و جورتر اینجا حضور یافته اند.

جلوپنجره نمایشی با نوار کرومی امتداد خط چراغ های باریک جلو مجموعا منظره زیبایی را در قسمت دماغه شکل داده اند. دو ستون عمودی چراغ در طرفین مرز گلگیر جلو را ایجاد کرده اند که همین طراحی در نمای عقب نیز مشاهده می شود تا هماهنگی خاصی بین دو بخش ایجاد شود.

گرافیک داخلی چراغ های اصلی عقب نیز در نوع خود جالب و غیر تکراری است.

کادیلاک ویستیک احتمالا فقط در نسخه ۳ ردیف صندلی روانه بازار خواهد شد. رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی نیز برای این آمریکایی جذاب در نظر گرفته شده است.

در رابطه با پیشرانه جزئیاتی ارائه نشده اما در تصاویر می توان روی درب عقب نوشته ۶۰۰E۴ را مشاهده کرد که این کد ما را به پیشرانه دیگر شاسی بلند کادیلاک یعنی لیریک ارجاع می دهد.

این کد در کادیلاک لیریک نماینده پیشرانه متشکل از دو موتور الکتریکی و حضور سامانه تمام چرخ محرک است. بنابراین انتظار می رود که پیشرانه ویستیک ۵۰۰ اسب بخار خروجی و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشد.

از سوی دیگر می دانیم که این شاسی بلندها بر پایه پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز توسعه یافته اند بنابراین تریم پایه ویستیک با یک موتور مرتبط با محور عقب نیز مفروض خواهد بود.

درباره منبع تامین انرژی ویستیک نیز با توجه به دیگر محصولات کادیلاک ، انتظار می رود بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعت روی این خودرو نصب شود که در نسخه تمام چرخ محرک بردی حدود ۴۹۵ کیلومتر را در اختیار  ویستیک قرار می دهد و در تریم تک موتور این شاخص حدود ۵۰۵ کیلومتر خواهد بود. البته با توجه به ابعاد ویستیک احتمال حضور بسته باتری قوی تر نیز وجود دارد.

کادیلاک اپتیک

کادیلاک اسکالید آی کیو مدل 2025

کادیلاک لیریک 2024


ویستیک ؛ کادیلاک یک دلبر آهنی جدید را روانه بازار می کند
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۳۵

ارسال: دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴:۴۸

به روز شده: دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲:۳۱

کلید واژه‌‌ها: کادیلاک، ویستیک ۲۰۲۶

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۲۲۵

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.