۸۱۶ اسب بخار قدرت با ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور

مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس قدرتمندترین SL تاریخ رونمایی شد

  مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس با اتکا به پیشرانه ۸۱۶ اسب بخاری خود قدرتمندترین SL تولید شده تا به امروز در تاریخ است. البته این خودرو از پورت شارژ و یک پک باتری با هدف بهبود پرفورمنس و کاهش آلایندگی بهره گرفته و یک خودروی پلاگین هیبریدی است.  

شنبه، ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸:۵۵ |

مشخصات فنی مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس
این خودرو از یک موتور ۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ استفاده کرده و در کنار آن یونیت درایو الکتریکی AMG هم قرار گرفته است. این پیشرانه هیبریدی در حالت ترکیبی ۸۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نسخه رودستر این خودرو قادر است طی ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت قابل پیمایش این خودرو هم ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس در بخش قوای محرکه برقی دارای ساختار ۴۰۰ ولتی بوده و از یک باتری با ظرفیت ۶.۱ کیلووات ساعت استفاده کرده که توسط AMG طراحی شده است. این سیستم دارای قابلیت خنک کنندگی مستقیم بوده و همیشه پک باتری را در دمای بهینه نگهداری می کند. پیشرانه هشت سیلندر این خودرو به تنهایی قادر به تولید ۶۱۲ اسب بخار قدرت است و موتور برقی هم به طور مجزا قادر به تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت است.

مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس دارای کیت آیرودینامیک فعال بوده که شامل یک المان مخفی در زیر خودرو قبل از موتور است. این قطعه تا سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت به میزان ۴۰ میلی متر به سمت پایین می آید و اثر ونتوری ایجاد می کند که خود سبب چسبندگی بیشتر خودرو به سطخ زمین و کاهش لیفت اکسل جلو می شود. مرسدس بنز همچنین نرم افزار کنترلی اسپویلر عقب را بروزرسانی کرده و پنج پوزیشن جدید برای آن طراحی کرده است.

این خودرو به صورت استاندارد به دیسک های ترمز کامپوزیتی و کالیپرهای ترمز برنزی شش پیستونه در جلو و تک پیستونه در عقب مجهز است. دیسک های ترمز و کالیپرها نسبت به نمونه های نصب شده روی نسخه بنزینی SL۶۳ بزرگتر شده اند و اکنون در محور جلو قطری معادل ۴۲۰ میلی متر و در محور عقب قطری معادل ۳۸۰ میلی متر دارند. مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس به رینگ ۲۰ اینچی با عرض ۹.۵ اینچ در جلو و ۱۱ اینچ در عقب مجهز است.

این خودرو از نظر ظاهری کاملا مشابه با نسخه احتراقی بوده و وجه تمایز اصلی آن درب پورت شارژ نصب شده روی سپر عقب است. از جمله دیگر ویژگی های یونیک این خودرو می توان به عبارت E پرفورمنس روی گلگیرها، اگزوزهای ذوزنقه شکل و نام هایلایت شده به رنگ قرمز این خودرو اشاره کرد.

داخل کابین
مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس در داخل کابین صندلی عهای اسپرت داشته و به صورت آپشنال می توان صندلی های اسپرت تری را با پشت سری یکپارچه نصب کرد. برای تودوزی صندلی ها می توان چرم ناپا با تریم تک رنگ یا دو رنگ را انتخاب کرد. نمایشگرهای مالتی مدیا و کلاستر پشت فرمان هم گرافیک های مختص AMG و پیشرانه هیبریدی این خودرو را دارند.

ویژگی های خاص و جذاب
از جمله ویژگی های این خودرو می توان به فرمان پذیری چرخ های عقب و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک ۴Matic+ اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای تعلیق فعال AMG Ride Control با استابیلایزر نیمه فعال برای کاهش رولینگ بدنه است. از آنجایی که این خودرو از پیشرانه پلاگین هیبریدی بهره می برد، برای آن سیستم بازیابی نیروی ترمز در چهار سطح نیز نصب شده که امکان رانندگی تک پداله را فراهم می کند.


۸۱۶ اسب بخار قدرت با ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور
مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس قدرتمندترین SL تاریخ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۳۴

ارسال: شنبه، ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸:۵۵

به روز شده: شنبه، ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶:۲۵

کلید واژه‌‌ها: مرسدس، مرسدس AMG SL۶۳ S E پرفورمنس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۸۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.