جک اکس۸ پلاس ؛ شاسی بلند ۱۳ هزار دلاری و شناخته شده در بازار ایران

  جک اکس۸ پلاس کراس اوور جدید با مدل ۲۰۲۴ است که در بازار چین از ۱۳۵۵۰ تا ۱۸۱۷۰ دلار قیمت دارد. این خودرو با برند سی هاو نیز روانه بازار شده است.  

دوشنبه، ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵:۴۷ |


این خودرو برای مخاطبان ایرانی نیز جذابیت های خاص خود را دارد زیرا با توجه به حضور خودروهای جک با برند کی ام سی و سی هاو در بازار امکان حضور اکس۸ پلاس نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

جک اکس۸ پلاس از منظر ابعاد برابر با ۴۸۲۵ میلیمتر در طول، ۱۸۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۵۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۳۰ میلیمتر است. فاصله از سطح زمین ۱۷۰ میلیمتر است. این محصول در تریم های ۵، ۶ و ۷ صندلی روانه بازار شده است.

ظرفیت قسمت بار ۴۱۸ لیتر است که با تغییر حالت صندلی ها به ۲۱۵۳ لیتر افزایش می یابد.

جک اکس۸ پلاس در بخش پیشرانه هیچ نوآوری خاصی ندارد زیرا میزبان تپنده ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۸۴ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. این پیشرانه جی دی آی با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه به محور جلو مرتبط می شود.

استاندارد آلایندگی این پیشرانه VI است. بیشینه سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و ظرفیت باک بنزین ۵۸ لیتر است. جک میانگین مصرف سوخت این پیشرانه در ۱۰۰ کیلومتر رانندگی را ۷.۹ لیتر اعلام کرده است.

سیستم ترمز در تمام چرخ ها دیسکی است و رینگ های  آلومینیومی استاندارد در اندازه های ۱۸ و ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

فضای کابین به نسبت قیمت و امکانات یک فایل موفق را پیش روی مشتری قرار می دهد. دو نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی، تعویض کننده دنده چرخشی، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو و... تنها بخشی از امکانات کابین است.

این خودرو در بخش ایمنی مجهز به سطح ۲  HOL-Pilot است که به مفهوم حضور مجموعه ای از سنسورها، رادار موج میلیمیتری و قابلیت های جذاب مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری و هشدار خروج از خط است.

 


جک اکس۸ پلاس ؛ شاسی بلند ۱۳ هزار دلاری و شناخته شده در بازار ایران
نقد و بررسی

کد محتوا: ۲۲۶۳۱

ارسال: دوشنبه، ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵:۴۷

به روز شده: دوشنبه، ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵:۱۶

کلید واژه‌‌ها: جک، جک اکس ۸ پلاس، کراس اوور

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۲۶۳

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.