قیمت پایه ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار

کیا K۵ (اپتیما) ۲۰۲۵ فیس لیفت رونمایی شد

  با وجود افزایش روز افزون تعداد کراس اوورها، کیا همچنان به توسعه محصولات سدان خود ادامه می دهد. هرچند تولید کیا استینگر به دلیل عدم محبوبیت رو به توقف بوده، اما همچنان سدان های متعددی در سبد محصولات کیا حضور دارند.  

دوشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳:۰۷ |

این خودرو که پیشتر با نام اپتیما به بازارهای جهانی عرضه می شد، اکنون با نام کیا K۵ عرضه می شود که برای مدل ۲۰۲۵ دستخوش فیس لیفت میان دوره ای شده است. این فیس لیفت درست چهار سال پس از معرفی پنجمین نسل این خودرو از راه رسیده است.

کیا K۵ ۲۰۲۵ در حال حاضر برای بازار محلی کره جنوبی رونمایی شده، اما بعید می دانیم که تفاوتی بین این مدل و مدل جهانی وجود داشته باشد. برخلاف بسیاری از خودروهای فیس لیفت شده برند کیا در مدت اخیر که تغییرات بسیار زیادی نسبت به مدل پیشین داشتند، این خودرو چندان نسبت به مدل پیشین تغییر نکرده است. چراغ های جلو و عقب این خودرو تغییر کرده و در طراحی آن از خودروهای برقی این برند الهام گرفته شده است. ضمن اینکه داخل سپر ورودی های هوای مصنوعی بزرگتری دیده می شود.

در قسمت عقب با توجه به خروجی های اگزوزی که مشاهده کردیم باید اظهار کنیم که هیچ یک نسخه GT لاین نیست. کیا K۵ ۲۰۲۵ به رینگ های آلومینیومی جدیدی با قطر بین ۱۶ تا ۱۹ اینچ مجهز می شود. در صورت سفارش پکیج Black، بسیاری از قطعات کرومی و براق در این خودرو به رنگ مشکی تغییر پیدا می کنند. از جمله آخرین تغییرات ظاهری این خودرو می توان به اضافه شدن دو رنگ خاکستری گرگی و خاکستری مات به لیست رنگ های قابل سفارش اشاره کرد.

داخل کابین کیا K۵ ۲۰۲۵
عمده تغییرات ظاهری داخل کابین این خودرو اجرا شده اند. روی داشبورد اکنون دو نمایشگر دیجیتالی منحنی شکل قرار گرفته اند. همچنین شیفتر دنده بزرگ نسخه پیشین حذف شده و به جای آن یک شیفتر گیربکس دایره ای شکل نصب شده است. در همین قسمت کنسول میانی کیا یک اسکنر اثر انگشت هم تعبیه کرده است. کیا K۵ ۲۰۲۵ (کیا اپتیما ۲۰۲۵) دارای دوربین های دید جلو و عقب با رزولوشن بالا با قابلیت رکورد و ذخیره سازی تصاویر است. از جمله دیگر تغییرات کابین می توان به هد آپ دیسپلی جدید، اضافه شده مواد عایق صوتی و حرارتی داخل کابین و پشتیبانی نرم افزاری سیستم مالتی مدیا اشاره کرد.

مشخصات فنی کیا اپتیما ۲۰۲۵
کیا K۵ ۲۰۲۵ با موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی بنزینی ۱۶۰ اسب بخاری، موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۱۸۰ اسب بخاری، موتور ۲ لیتری LPI با توان ۱۴۶ اسب بخاری و موتور ۲ لیتری هیبریدی عرضه می شود که این نسخه هیبریدی دارای یک موتور بنزینی ۱۵۲ اسب بخاری و یک موتور برقی ۳۸.۶ کیلوواتی است. قیمت پایه کیا K۵ ۲۰۲۵ در بازار کره ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار اعلام شده است.


قیمت پایه ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار
کیا K۵ (اپتیما) ۲۰۲۵ فیس لیفت رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۲۱

ارسال: دوشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳:۰۷

به روز شده: دوشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱:۲۸

کلید واژه‌‌ها: کیا، کیا اپتیما، اپتیما، کراس اوور، سدان

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۲۲۳

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.