۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار روسیه

چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) فیس لیفت به روسیه رسید

  چری قصد دارد که به زودی دو خودروی تیگو ۷ پرو هیبریدی و همچنین تیگو ۸ پرو هیبریدی بروزرسانی شده را به روسیه عرضه کند. این خودرو که ابتدا چری تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار روسیه نام داشت، اکنون در مدل بروزرسانی شده قرار است با نام ساده تر چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی عرضه شود.  

سه‌‌شنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷:۴۱ |


تیگو ۸ پرو e پلاس (پلاگین هیبریدی) به زودی قرار است در ایران هم عرضه شود که مدتی پیش به تست و بررسی آن پرداختیم و به زودی ویدیوی کامل معرفی و بررسی این خودرو را برای شما منتشر می کنیم. جدا از این، چری به تازگی کل خانواده تیگو ۸ را در چین فیس لیفت کرده و ظاهرا روسیه یکی از نخستین کشورهایی است که قرار است تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) با فیس جدید در آن عرضه شود.

طراحی ظاهری
نخستین عضو خانواده تیگو ۸ که به بازار روسیه راه یافت، نسخه پرو مکس بود که دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک بود که فروش خوبی را در بازار روسیه تجربه کرد. بروزرسانی های اجرا شده در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی دقیقا مشابه با نسخه بنزینی است. برخلاف نسخه های بروزرسانی شده در بازار چین، دیزاین پروفیل جلو این خودرو تغییر نکرده و جلوپنجره موسوم به طرح کهکشانی این خودرو حفظ شده است. اما دیزاین نمای عقب تغییر کرده و شاهد چراغ هایی با گرافیک جدید هستیم که توسط یک نوار LED به یکدیگر متصل شده اند. همچنین طراحی صندوق عقب و سپر تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار روسیه هم تغییراتی داشته است.

داخل کابین چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) بازار روسیه
کابین چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی بروزرسانی شده کاملا نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت و همچنین تیگو ۸ هایی که در داخل ایران وجود دارند، تغییر کرده و مدرنتر شده است. داشبورد، غربیلک فرمان، کنسول وسط، رودری ها و تقریبا تمام قسمت های کابین متفاوت شده است. روی داشبورد دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قرار دارند که حالتی صاف ندارند، بلکه داخل یک قاب منحنی شکل نصب شده اند که زیبایی کابین این خودرو را بیشتر کرده است. لازم به ذکر است که طی سفری که به چین داشتیم، عمده نسخه های تولیدی با همین تریم در بازار چین عرضه می شدند و کمتر نسخه ای با تریم مشابه تیگو ۸ پرو و پرو مکس و e پلاس موجود در بازار ایران تولید می شد.

این نسخه فیس لیفت، برخلاف تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) موجود در بازار ایران، دیگر پنل لمسی ۸.۴ اینچی برای نمایشگر در قسمت پایینی داشبورد وجود دارد و در این قسمت دو جالیوانی نصب شده و تنظیم سیستم تهویه به وسیله نمایشگر لمسی اصلی میان داشبورد و همچنین کلیدهای فیزیکی زیر دریچه تهویه صورت می گیرد.

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو e پلاس بازار روسیه
در بازار روسیه تیگو ۸ پرو e پلاس فیس لیفت مشخصات فنی متفاوتی نسبت به نسخه موجود در بازار ایران دارد. این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بوده که قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت است. همچنین دو موتور برقی هم برای این خودرو نصب شده که یکی از آنها نیرو را به چرخ ها منتقل می کند و دیگری نقش ژنراتور برای شارژ باتری و تولید شتاب منفی عمل می کند. قدرت نهایی این خودرو در بازار روسیه ۲۳۵ اسب بخار بوده و مانند نسخه عرضه شده به ایران جلومحرک است. چری ادعا کرده که این خودرو در بهترین حالت قادر است طی ۷.۵ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در حالت فول شارژ و باک بنزین پر می توان مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را در جاده طی کند.

جهت یادآوری بیان می کنیم که تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی در ایران همین ترکیب موتور را دارد، اما توان موتورهای آن روی هم رفته ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است.

قیمت چری تیگو ۸ پرو e پلاس در روسیه
چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی در یک نسخه اولتیوم در بازار روسیه عرضه می شود که دارای امکاناتی مانند ۹ کیسه ایمنی هوا، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان و صندلی های عقب، ماساژور صندلی های جلو و پکیج کامل سیستم های کمکی راننده و همچنین سانروف پانورامیک است. قیمت تیگو ۸ پرو e پلاس در روسیه ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار روبل معادل ۵۲ هزار و ۷۷۰ دلار اعلام شده که معادل ۲.۷ میلیارد تومان است.


۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار روسیه
چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (e پلاس) فیس لیفت به روسیه رسید
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۱۹

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷:۴۱

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴:۲۳

کلید واژه‌‌ها: چری، تیگو ۸ پرو هیبریدی، تیگو ۸ پرو e پلاس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۲۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.