جی۹۰ ؛ پرچمدار هیوندای به آلمان و سوئیس می رود/ نسخه ای مشابه اس-کلاس

  همزمان با معرفی سدان لوکس جی۹۰ در مجموعه جنسیس که در سال ۲۰۲۱ به طور رسمی در کره جنوبی رونمایی شد و پس از آن اوائل سال ۲۰۲۲ وارد بازار آمریکا شد. اکنون جنسیس تصمیم گرفته تا مدل ۲۰۲۴ جی۹۰ را روانه بازار اروپا کند. این خودرو در دو نسخه اس دبلیو بی و ال دبیلو بی خواهد بود که در واقع مدل های با فاصله بین محورهای استاندارد و طولانی است.  

دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲:۳۴ |


نسخه استاندارد در تریم های ۴ و ۵ صندلی عرضه می شود اما نسخه دارای فاصله بین محورهای طولانی تر یا همان ال دبلیو بی فقط ظرفیت ۴ سرنشین را دارد زیرا صندلی های عقب در حالت کاپیتانی نصب می شوند و مجهز به امکانات خاصی مانند ماساژور تمامی قسمت ها خواهند بود.

آلمان و سوئیس از جمله کشورهای اروپایی میزبان جی۹۰ مدل ۲۰۲۴ خواهند بود.

در مقایسه با نسخه استاندارد، مدل ال دبلیو بی فضای پای بیشتری به میزان ۱۹۰ میلیمتر برای سرنشینان عقب ایجاد می کند.

جنسیس سدان جی۹۰ را یک رقیب خوش قیمت برای سری اس مرسدس بنز می داند.

جنسیس جی۹۰ نسخه ال دبلیو بی


در بخش پیشرانه جنسیس جی۹۰ بازار آمریکا از تپنده ۶ سیلندر توربوشارژ ۳.۵ لیتری در هماهنگی با یک سوپرشارژ الکتریکی  استفاده شده است. میزان خروجی پیشرانه تریم پایه ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر است. در تریم قوی تر این اعداد به ۴۰۹ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتن متر افزایش می یابد. اما درباره مسافران اروپا جنسیس و شرایط پیشرانه آن ها اطلاعاتی منتشر نشده است.

نسخه استاندارد جی۹۰ برابر با ۵۲۷۵ میلیمتر در طول و ۳۱۸۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. این اعداد برای تریم ال دبلیو بی برابر با ۵۴۶۵ و ۳۳۷۰ میلیمتر است.

عرض هر دو مدل جنسیس جی۹۰ برابر با ۱۹۳۰ میلیمتر و ارتفاع ۱۴۹۰ میلیمتر است.

وزن ۲۰۲۵ و ۲۳۴۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

جنسیس جی۸۰ در آلمان از ۵۳۴۸۰ یورو قیمت می خورد اما قیمت جی۹۰ هنوز مشخص نیست.

جنسیس جی۹۰ نسخه اس دبلیو بی


جی۹۰ ؛ پرچمدار هیوندای به آلمان و سوئیس می رود/ نسخه ای مشابه اس-کلاس
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۹۴

ارسال: دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲:۳۴

به روز شده: دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹:۱۱

کلید واژه‌‌ها: جنسیس، سدان، جی ۹۰،

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۲۲۲

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.