آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

دومین رولزرویس بوت تیل با قیمت ۲۸ میلیون دلاری معرفی شد

  رولزرویس دومین دستگاه از مدل اختصاصی و بسیار گران‌قیمت بوت تیل را معرفی کرده است.  

دوشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸:۰۰ |

این خودرو در رویداد Concorso d’Eleganza در ایتالیا رسماً به نمایش درمی‌آید. این بوت تیل برای یک خریدار خاص به‌منظور ادای احترام به پدر و تاریخچهٔ خانواده‌اش ساخته شده و طراحی آن از مادر مروارید (ماده‌ای که توسط برخی نرم‌تنان به‌عنوان یک لایه پوسته داخلی تولید می‌شود و مروارید هم از آن تشکیل شده ‌است) الهام گرفته است.

اولین نمونه بوت تیل در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد و این دومی، آخرین نمونه‌ای است که می‌بینیم زیرا خریدار سومین دستگاه بوت تیل می‌خواهد خودروی او محرمانه بماند. هرچند رولزرویس هزینه ساخت دومین بوت تیل را اعلام نکرده اما گفته می‌شود هر سه نمونه این خودرو حدود ۲۸ میلیون دلار قیمت دارند. ازآنجایی‌که این رولزرویس کانورتیبل منحصربه‌فرد خودرویی کاملاً دست‌ساز است، طراحان در اجرای درخواست‌های سفارشی خریداران کاملاً آزاد خواهند بود. به همین دلیل، هرچند پلت‌فرم و پیشرانه ۶.۷۵ لیتری V۱۲ توئین توربوی این خودرو که از فانتوم گرفته شده به همراه پانل‌های آلومینیومی بدنه آن با نمونه اول بوت تیل مشترک است اما نمونه دوم ویژگی‌های کاملاً متفاوتی دارد.

رولزرویس هویت خریدار این خودرو را فاش نکرده اما گفته است که وی کلکسیون بزرگی از خودروهای کلاسیک و مدرن دارد که در موزه اختصاصی خودش نگهداری می‌شوند. الهام از مادر مروارید نیز به‌عنوان ادای احترامی به خاستگاه پدر وی در صنعت مروارید در نظر گرفته شده است. این فرایند با انتخاب چهار صدف مروارید از مجموعه خصوصی خریدار آغاز شده که الهام‌بخش طراحان بوده است. درنتیجه، رنگ بیرونی خودرو یکی از پیچیده‌ترین رنگ‌های سفارشی است که تاکنون توسط رولزرویس کار شده است. این یک رنگ قهوه‌ای روشن است که بسته به شرایط نور، عمق و نمای آن تغییر می‌کند.

در همین حال، اطراف جلوپنجره و همین‌طور کاپوت بوت تیل با رنگ قهوه‌ای تیره‌تری رنگ‌آمیزی شده که همرنگ تودوزی داخلی است. در عقب خودرو مثل نمونه اول شاهد همان طرح مشابه عرشه قایق‌های لوکس تفریحی با چتر آفتاب‌گیر و صندلی‌های تاشوی فیبر کربنی هستیم اما در این نمونه برخلاف بوت تیل اولی، این قسمت به سفارش خریدار با چوب گردو و نوارهای طلایی روکش شده است.

در داخل خودرو تودوزی مثل بیرون به‌صورت دورنگ قهوه‌ای تیره و روشن کار شده و از چوب گردو تریم رز طلایی هم برای تزئینات استفاده شده است. همچنین روی پانل دکمه‌ها و داخل صفحه آمپر و ساعت روی داشبورد نیز مادر مروارید کار شده که این از مجموعه خود خریدار گرفته شده است. جالب اینکه مدیرعامل رولزرویس، فرایند ساخت چنین خودروهای اختصاصی و منحصربه‌فردی را مثل Haute Couture در صنعت لباس توصیف کرده است. این اصطلاح در صنعت مد به لباس‌های اختصاصی و تک نمونه اشاره دارد و چند روز پیش، رقیب رولزرویس یعنی برند میباخ هم از همین اصطلاح برای توصیف خاص‌ترین S کلاس خود استفاده کرده بود.


دومين رولزرويس بوت تيل با قيمت ۲۸ ميليون دلاري معرفي شد
دومين رولزرويس بوت تيل با قيمت ۲۸ ميليون دلاري معرفي شد
دومين رولزرويس بوت تيل با قيمت ۲۸ ميليون دلاري معرفي شد


دومین رولزرویس بوت تیل با قیمت ۲۸ میلیون دلاری معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۶۱

ارسال: دوشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸:۰۰

به روز شده: دوشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳:۴۸

کلید واژه‌‌ها: رولزرویس

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۸۸۹

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.