زیباتر، لوکستر و با همان مشخصات فنی

کیا فورته فیس لیفت ۲۰۲۲ رونمایی شد

  کیا مدتی پیش بود که K۳ یا همان فورته یا سراتو را برای بازار کره جنوبی فیس لیفت کرد؛ ولی حال کیا نسخه جهانی فیس لیفت شده سراتو یا فورته را برای مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرده است. کیا در بازار جهانی به جای اینکه از نام K۳ استفاده کند، ترجیح داده که این سدان کامپکت جذاب را با نام فورته خطاب کند. این در حالی بوده که برخی از محصولات کیا مانند اپتیما در بازار جهانی هم با کد K۵ شناخته می شوند.  

سه‌‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶:۲۲ |


تغییرات بیرونی کیا سراتو فیس لیفت ۲۰۲۲ با همان فورته کاملا قابل توجه است و می توان این خودرو را از لوگوی جدید و چراغ های بازطراحی شده آن به سادگی تشخیص داد. همچنین فورته ۲۰۲۲ دارای جلوپنجره و پروفیل جلو پوزه ببر یا Tiger Nose متفاوتی نسبت به مدل پیشین است. در نسخه GT نیز شاهد طراحی اسپرت تری در سپر جلو و همچنین نصب مه شکن های LED سه نقطه ای هستیم.

نسخه GT لاین هم دارای مه شکن های باز طراحی شده ای بوده و هر دو نسخه GT و GT لاین دارای چراغ های متفاوتی نسبت به مدل های پایینتر فورته ۲۰۲۲ هستند تا چهره شاخصی داشته باشند. در آخر هم باید به رینگ های ۱۶ و ۱۷ اینچی نسخه های LXS و GT لاین با دیزاین جدید و اسپویلر نصب شده روی لبه صندوق عقب اشاره کرد. همچنین تولید مدل EX سراتو دیگر متوقف شده و نسخه های قابل عرضه این خودرو با مقداری ساده سازی شامل FE، LXS، GT لاین و GT برای مدل ۲۰۲۲ هستند.

طراحی کابین کیا فورته ۲۰۲۲
برای مدل ۲۰۲۲، نمایشگر مقابل راننده از ۳.۵ به ۴.۲ اینچ در تمامی مدلها ارتقا پیدا کرده و نمایشگر ۸ اینچی سیستم مالتی مدیا هم با یک نمونه ۱۰.۲۵ اینچی تعویض شده است. کیا همچنین درگاه بدون سیم اندروید اتو و اپل کار پلی را به این خودرو اضافه کرده و برای سراتو ترمز پارک برقی، اتوهلد و شارژر USB برای سرنشینان عقب نیز در نظر گرفته است.

یک پله بالاتر در مدل های GT لاین و GT شاهد نصب تجهیزاتی مانند ریموت استارتر و همچنین امکان سفارش تودوزی چرمی هستیم. به طور کلی می توان تا ۱۵ سیستم کمکی راننده و ایمنی را برای سراتو ۲۰۲۲ سفارش داد که برخی جدید بوده و برخی هم از مدل پیشین به ارث رسیده اند. از رادار نقطه کور گرفته تا کمکی تثبیت خطوط حرکت تا رهیاب کروز کنترل محور و هشدار خروج ایمنی، تجهیزاتی هستند که روی فورته ۲۰۲۲ نصب شده که برای خودرویی در این سگمنت واقعا جذاب هستند.

مشخصات فنی کیا سراتو ۲۰۲۲
دو پیشرانه بنزینی نصب شده برای سراتو ۲۰۲۲ از مدل پیشین به ارث رسیده اند که یکی از آنها یک نمونه ۲ لیتری تنفس طبیعی با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور است. در نسخه GT می توان یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را سفارش داد که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. کیا فورته GT دارای خروجی های اگزوز اسپرت تر و مهمتر از همه سیستم تعلیق مولتی لینک عقب برای هندلینگ و پایداری بهتر است.

زيباتر، لوكستر و با همان مشخصات فني
كيا فورته فيس ليفت ۲۰۲۲ رونمايي شدزيباتر، لوكستر و با همان مشخصات فني
كيا فورته فيس ليفت ۲۰۲۲ رونمايي شد


زیباتر، لوکستر و با همان مشخصات فنی
کیا فورته فیس لیفت ۲۰۲۲ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۸۰

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶:۲۲

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸:۲۰

کلید واژه‌‌ها: کیا، فیس لیفت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۳۱

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.