
یکی از این خودروها، کانسپت پژو ۹۰۷ است که برای اولین بار در نمایشگاه پاریس ۲۰۰۴ رونمایی شد.

این خودرو به مناسبت افتتاح مرکز طراحی جدید پژو در نظر گرفته شده بود و ازآنجاییکه یک کانسپت بود، پژو فارغ از موارد ایمنی، راحتی و سودآوری، دست طراحان خود را کاملاً باز گذاشت تا هرچه در توان دارند در ۹۰۷ ارائه کنند. نتیجه این کار، شکلگیری سوپراسپرتی جذاب با کاپوتی بسیار کشیده بود که یک پیشرانه ۶ لیتری V۱۲ را زیر خود پنهان کرده بود.

این پیشرانه اساساً با چسباندن دو موتور ۳ لیتری V۶ پژو به یکدیگر ساخته شده بود. این پیشرانه دوازده سیلندر که ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکرد، دقیقاً پشت چرخهای جلو نصب شده بود و ازاینرو، ۹۰۷ خودرویی موتور جلو-وسط محسوب میشد. سر اگزوزهای این موتور از طرفین خودرو و پشت چرخهای جلو بیرون آمده بودند و نیروی آن از طریق یک گیربکس شش سرعته سکوئنشال اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشد.

بدنه ۹۰۷ از فیبر کربن ساخته شده بود و با این کار، وزن خودرو به ۱۴۰۰ کیلوگرم رسیده بود. به لطف وزن پایین و قدرت مناسب پیشرانه، سوپراسپرت پژو ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و میتوانست به حداکثر سرعت ۳۵۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین برخلاف بسیاری از کانسپتها، ۹۰۷ مثل خودروهای تولیدی قابلیت راندن داشت. در آن زمان، این خودرو بهعنوان پاسخ پژو به فراری مارانلو توصیف شد.

بااینحال، متأسفانه ۹۰۷ فقط یک کانسپت بود و هرگز برای تولید طراحی نشده بود بلکه پژو صرفاً میخواست از این طریق زبان طراحی جدید خود را نشان دهد. این کانسپت هماکنون در موزه پژو نگهداری میشود.