آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

تیگو۸ چگونه به یکی از پرفروش ترین خودروهای چری تبدیل شد؟

  شرکت خودروسازی چری به عنوان یکی از بزرگترین برندهای مستقل سازنده خودرو در چین و بزرگترین صادر کننده خودرو از این کشور شناخته می شود و نسل خودروهای تیگو ( خودروهای شاسی بلند این برند ) نیز به عنوان پر فروش ترین و یکی از پر سابقه ترین محصولات آن شناخته شده است.  

شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳:۵۲ |


 از سال ۲۰۱۸ این برند خودروسازی چینی تصمیم گرفته تا لوکس ترین محصول سری تیگو را با نام تیگو۸ که یک شاسی بلند متوسط جادار خانوادگی است را راهی بازار کرده و اتفاقا نکته جالب این بود که لوکس ترین و گران ترین خودروی چری بدل به پر فروش ترین محصول این برند در بازار چین و بازارهای صادراتی شد و این امر نشان داد که برند سازنده به خوبی تمام تجربیات و امکانات خود را در ساخت لوکس ترین محصولش به کار برده و نتیجه فروش بسیار بالای آن است .

در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۳۶ هزار دستگاه چری تیگو ۸ در بازار چین فروخته شده است. عددی قابل توجه که بیش از ۳۰ درصد از فروش ۴۵۰ هزار دستگاهی برند چری را به خود اختصاص می‌دهد.

چری موفق شده در سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۰ هزار دستگاه و در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۱۶ هزار دستگاه تیگو ۸ در بازار چین بفروشد. همچنین آمار فروش سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد چری نزدیک به ۳۶۰۰۰ دستگاه تیگو ۸ در چین فروخته که حدود دو برابر مدت مشابه سال ۲۰۲۰ است.

از سوی دیگر چین بزرگترین بازار خودرو دنیاست و تمام برندهای آمریکایی، اروپایی،ژاپنی و کره ایی آزادانه هم خودرو تولید می کنند و هم واردات کاملا آزاد بوده و سگمنت شاسی بلندهای متوسط که تیگو۸ نیز در آن قرار دارد یکی از پر فروش ترین و پر رقابت ترین سگمنت ها است که برندهایی چون جنرال موتورز ، فورد ، فولکس واگن ، تویوتا هیندای و کیا و..... سایر برندهای مطرح و پر فروش یک یا چند مدل عرضه می کنند.

در مجموع کل سگمنت های خودروهای شاسی بلند که بیش از ۳۵۰ مدل وجود دارد تیگو۸ توانسته است رتبه ۱۹ فروش را به دست آورد که این به معنای یک موفقیت بزرگ و نشان دهنده اعتماد مصرف کنندگان و نقاط قوت این محصول است .

تیگو۸ با طراحی ساختار شکن در تمام نقاط ، فضای داخلی بسیار مدرن و شیک ، کیفیت متریال بسیار بالا، موتور مدرن و قدرتمند با بازدهی بالا ، سیستم انتقال قدرت کارامد و گارانتی بلند مدت تا ۲۰۰ هزار کیلومتر نشان داد که برای رقابت با بزرگان این سگمنت با دست پر آمده و آماده رقابت می باشد و تا اینجا کار هم موفق ترین خودروی این برند است .

در مجموع از سال ۲۰۱۸ تا کنون نزدیک به ۳۴۰ هزار دستگاه انواع تیگو۸ تنها در بازار چین به فروش رفته و میزان فروش ۱۳۶ هزار دستگاهی در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۳۰ درصد فروش برند چری بوده است و عرضه مدل فیس لیفت با نام تیگو۸ پرو با جذابیت و امکانات بسیار بالا سرعت فروش تیگو۸ را در بازار چین و سایر بازارها سرعت خواهد بخشید .


تیگو۸ چگونه به یکی از پرفروش ترین خودروهای چری تبدیل شد؟
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۲۱

ارسال: شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳:۵۲

به روز شده: شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹:۰۸

کلید واژه‌‌ها: تیگو، تیگو ۸

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۵۵۵

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.