آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

پیکاپ جدید رنو اکسپرس، جایگزینی برای تندر وانت

  رنو چندی پیش نسل جدید مینی‌ون تجاری کانگو را در دو نسخه معمولی و اکسپرس معرفی کرد.  

یک‌‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵:۵۰ |

اکسپرس که مدلی ساده‌تر و ارزان‌تر از کانگو محسوب می‌شود، اساساً نسخه‌ای بروز شده از داچیا داکر است که با طراحی دماغه و داخل جدید ارائه خواهد شد. حال نسخه پیکاپ اکسپرس نیز معرفی شده و قرار است در تعداد معدودی از کشورهای اروپایی عرضه شود؛ اما اکسپرس پیکاپ درواقع ساخت خود رنو نیست بلکه توسط شرکت ایتالیایی فوکاشیا (Focaccia) تولید می‌شود که در زمینه تبدیل خودروهای تجاری به پیکاپ فعالیت دارد. البته این پیکاپ کوچک از طریق نمایندگی‌های رسمی رنو به فروش می‌رسد.

شرکت فوکاشیا قبلاً داچیا داکر را هم به پیکاپ تبدیل کرده بود و ازآنجایی‌که رنو اکسپرس درواقع یک داکر است، تبدیل آن به پیکاپ توسط این شرکت کار ساده‌ای بوده است تا جایی که بخش عقبی اکسپرس پیکاپ با پانل‌های پلاستیکی، کاملاً با داکر پیکاپ یکسان به نظر می‌رسد. درهرحال، این وانت کوچک فرانسوی ظرفیت حمل حداکثر ۶۷۵ کیلوگرم بار را داشته و طول قسمت بار آن ۱۷۸ سانتی‌متر است. درب پشتی این پیکاپ نیز تحمل وزنی تا ۳۰۰ کیلوگرم را دارد.

اکسپرس پیکاپ با دو پیشرانه مختلف به بازار عرضه خواهد شد. موتور اول یک نمونه ۱.۳ لیتری بنزینی توربو با ۱۰۰ اسب بخار قدرت است درحالی‌که پیشرانه دوم از نوع ۱.۵ لیتری توربودیزل بوده و در دو سطح قدرت ۷۵ یا ۹۵ اسب بخار قابل انتخاب خواهد بود. نیروی هردو موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. اکسپرس پیکاپ به‌عنوان یک وانت کوچک و ارزان‌قیمت شهری، می‌تواند جایگزینی برای لوگان پیکاپ یا همان تندر وانت باشد که بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ توسط داچیا تولید می‌شد.

اما رنو در حالی این پیکاپ جدید را به بازار عرضه کرده که تجربه قبلی آن در دنیای وانت‌ها یعنی مدل آلاسکان در بازار شکست خورد. رنو با آلاسکان که بر اساس نیسان ناوارا ساخته شده بود، قصد تسخیر بازار پیکاپ‌های اروپا را داشت اما فروش آن هرگز به حد انتظار نرسید. به همین دلیل در سال ۲۰۱۹ رنو به عرضه آلاسکان در فرانسه پایان داد و هم‌اکنون این پیکاپ فقط در بازار آمریکای لاتین عرضه می‌شود. حال باید ببینیم که آیا پیکاپ جدید اکسپرس می‌تواند در بازار اروپا موفق باشد یا آن‌هم به سرنوشت آلاسکان دچار خواهد شد.


پيكاپ جديد رنو اكسپرس، جايگزيني براي تندر وانت


پیکاپ جدید رنو اکسپرس، جایگزینی برای تندر وانت
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۶۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵:۵۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰:۴۸

کلید واژه‌‌ها: رنو، تندر، تندر وانت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۸۸۳

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.