آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

تویوتا سلیکا باز می‌گردد؛ احیای یک کوپه کلاسیک در قالب یک کراس‌اوور اسپرت

  ظاهرا این روزها تویوتا دوران شلوغی را پشت سر می‌گذارد. در کمتر از هفت روز، نه تنها شاهد باز طراحی سپر GT۸۶ بوده ایم، بلکه اکنون مشخص شده که این کمپانی به دنبال احیای نام و نشان سلیکا است. این دومین باری است که تویوتا به دنبال احیای نامی فراموش شده افتاده و برای این منظور، دو طرز فکر مختلف وجود دارد.  

سه‌‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۰۳ |

گزینه اول و محتمل ترین گزینه، این است که تویوتا برند سلیکا را حفظ کند. البته این گزینه در ابتدا محتمل‌تر بود. اما هرچه می‌گذرد، از احتمال اجرایی شدن آن، کاسته می شود! همان طور که می‌دانید، تویوتا در ماه‌های اخیر، تمام خودروهای پرفورمنس بالای خودش را با پیشوند GR عرضه کرده است. محصولاتی همچون GR یاریس، GR سوپرا و در آینده نزدیک، GR ۸۶. بنابراین نمی‌توان تصور کرد که سلیکا به عنوان یک نشان اختصاری جدید برای خودروهای اسپرت تویوتا، معرفی شود.

تویوتا با معرفی پیشوند GR به عنوان نشان اختصاصی محصولات اسپرتش، بخش جدیدی از بازار را هدف گرفته‌است. در نتیجه بعید است که خودروساز ژاپنی بخواهد تمام تلاش ماه های اخیرش را با معرفی نشانی جدید در همان سگمنت خودروهای اسپرت، بر باد دهد. یک احتمال دیگر هم وجود دارد، اینکه تویوتا بخواهد راه میتسوبیشی را در پیش گیرد و همچون مدل اسپرت اکلیپس که تبدیل به کراس‌اووری کامپکت شد، سلیکا هم در قالب یک کراس‌اوور اسپرت تازه نفس به بازار، باز گردد.

اگر سلیکا کراس‌اوور شود، می توان او را رقیبی مستقیم برای سوبارو کراس ترک دانست. خودرویی که در مسابقات رالی هم شرکت می کند. بنابراین سلیکای جدید، سبب ساز تقویت جایگاه تویوتا در مسابقات هم خواهد بود. اگر سلیکا در نقش یک کراس اوور ظاهر شود، نیازی به عرضه نسخه پرفورمنس بالا هم ندارد. هر چند که سلیکای کراس، هرگز آن اتومبیل اسپرت مد نظر ما نیست، اما با توجه به محبوبیت امروزی کراس‌اوورها، به تویوتا هم باید حق داد که در پی فروش بیشتر باشد.

به هر جهت، همین که تویوتا اراده کرده تا نام سلیکا را زنده کند، برای طیف وسیعی از ماشین بازها، ارزشمند و قابل احترام است. اینکه سلیکا در همان کلاس کوپه اسپرت به بازار می آید یا لباس کراس‌اوورها را به تن می‌کند، بستگی به سلیقه و تصمیم مدیران تویوتا دارد.


تویوتا سلیکا باز می‌گردد؛ احیای یک کوپه کلاسیک در قالب یک کراس‌اوور اسپرت
خبر

کد محتوا: ۲۲۱۹۳

ارسال: سه‌‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۰۳

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰:۰۱

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، تویوتا سلیکا

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۹۷۲

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.