آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

تویوتا هایلوکس ماکو برای مقابله با فورد رنجر رپتور معرفی شد

  هایلوکس یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت تویوتا به شمار می‌رود. این پیکاپ سایز متوسط در تایلند، فیلیپین، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، مکزیک و برزیل بسیار پرطرفدار بوده و از فروش بالایی برخوردار است.  

یک‌‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳:۵۱ |

در بازارهای بین‌المللی، تویوتا هایلوکس رقیب قدرتمندی چون فورد رنجر را پیش رو دارد. این پیکاپ آمریکایی در نسخه‌های مختلفی به فروش می‌رسد که هیجان‌انگیزترین و یا به عبارت بهتر پرچمدار آنها رپتور است.

اگر چه نسخه‌های مختلف هایلوکس و رنجر دارای خصوصیات و توانمندی‌های نسبتا مشابهی هستند، اما نسخه رپتور پیکاپ آمریکایی از لحاظ قابلیت‌های آفرود در سطح بهتری قرار دارد. برای مقابله بهتر با این نسخه از فورد رنجر، شاخه نیوزیلند شرکت تویوتا اخیرا اقدام به معرفی پکیجی به نام ماکو (Mako) برای هایلوکس کرده است.

با سفارش پکیج ماکو که نام آن از سریع‌ترین کوسه اقیانوس برگرفته شده، نمای ظاهری و داخلی و همچنین سیستم تعلیق تویوتا هایلوکس ارتقا پیدا می‌کند. مدل مجهز به این پکیج با دقت در ویژگی‌هایی مثل چراغ LED نواری، لبه مشکی گلگیرها، سپر خشن و عضلانی و سینی محافظ قابل تشخیص است. این پکیج در داخل کابین لوگوهای اختصاصی را به صندلی‌های چرمی اضافه می‌کند.

در بخش فنی پکیج ماکو ارتفاع هایلوکس را در جلو ۴۰ میلی متر و در عقب ۵۰ میلی متر افزایش می‌دهد. کمک‌فنرها هم به قابلیت تغییر اندازه مجهز می‌شوند که این یک خبر بسیار خوب برای ماجراجویان و علاقه‌مندان آفرود است. علاوه‌بر این‌ها لوله‌های سیستم ترمز نیز با پوششی مخصوص محافظت می‌شوند.

پکیج ماکو تغییری در موتور هایلوکس ایجاد نمی‌کند. این پیکاپ پرطرفدار با همان موتور ۲.۸ لیتری توربو دیزل که توانایی تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد، در نیوزیلند به فروش خواهد رسید. برای مقایسه بد نیست بدانید نیروبخش فورد رنجر رپتور یک موتور ۲ لیتری توربودیزل با توانایی تولید ۲۱۳ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور است. همانطور که مشاهده می‌کنید، این دو رقیب ژاپنی و آمریکایی در زمینه خروجی موتور تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند.

اما نکته بسیار تعجب‌برانگیز اینکه تنها ۲۵۰ دستگاه هایلوکس با پکیج ماکو راهی بازار نیوزیلند می‌شود، رقمی که مسلما برای طرفداران این پیکاپ جان‌سخت کافی نخواهد بود.

گفتنی است با توجه به افزایش محبوبیت پیکاپ‌ها و ورود بازیگران جدید به این بازار پرطرفدار، خودروسازان در تلاش هستند با ارائه پکیج‌های اختصاصی دل مشتریان را بدست بیاورند. از این رو در چند وقت اخیر شاهد فزونی یافتن پکیج‌های کارخانه‌ای برای مدل‌های مختلف بوده‌ایم و انتظار می‌رود در آینده نزدیک روند عرضه پکیج‌های این چنینی، شتاب بیشتری به خود بگیرد.


تویوتا هایلوکس ماکو برای مقابله با فورد رنجر رپتور معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۱۰۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳:۵۱

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱:۳۸

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، تویوتا هایلوکس ماکو

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۱۴۰۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.