معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
احتمالاً شما نیز هنگام خرید خودرو صفر و دست دوم با سؤال کارشناسی خودرو چیست مواجه شدهاید. این مقاله به بررسی چنین موضوعی اختصاص دارد.
تصاویر زیبایی از تحفه مرسدس بنز؛ کلاس SL مرسدس بنز با معرفی مدل انقلابی R۱۰۷
مرسدس بنز کلاس SL (که از سال ۲۰۲۲ با نام مرسدس-آامگ SL عرضه میشود)، یک خودروی اسپرت «گرند تورینگ» است که از سال ۱۹۵۴ توسط مرسدس بنز تولید میشود. نام "SL" برگرفته از عبارت آلمانی "Sport-Leicht" است که به معنای «اسپرت سبک» ترجمه میشود.
چگونه رنگ شدگی خودرو را تشخیص دهیم؟
خرید خودروهای کارکرده یا دست دوم به یکی از رخدادهای مرسوم در بازار خودرو ایران تبدیل شده است. به دلیل کمبود عرضه خودروهای صفر کیلومتر و کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار داغ است و از این رو لازم است تا مصرفکنندگان تکنیکهای تشخیص رنگ شدگی خودرو را به خوبی آموخته باشند.
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
برخی افراد مالکان خودرو را به برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما ترغیب می کنند اما این کار چه عواقبی دارد؟
با علائم سوختن واشر سرسیلندر آشنا شوید؛ از دود سفید رنگ تا قاطی شدن آب و روغن
سوختن واشر سرسیلندر یکی از عیوب رایج در پیشرانههای احتراقی است که تعمیر آن معمولا هزینه و وقت نسبتا زیادی را طلب میکند.
محور عقب هوشمند دیدگاه Axle Kinematics یا جنبش شناسی محور عقب
به نظر اکثر کارشناسان صنعت خودرو، انجام مانور با ۴ چرخ متحرک، خیلی آسان تر از انواع ۲ چرخ متحرک است. برای چندین دهه یکی از مهم ترین دغدغه های خودروسازان این بوده که محور عقب، قابلیت تنظیم با محور جلو را داشته باشد.
علت قفل کردن گیربکس های اتوماتیک در حالت پارک ( P )
در واقع گیربکس های اتوماتیک پیچیدگی های فنی زیادی دارند و همین موضوع موجب می گردد، مالکین این خودروها نگرانی هایی در مورد آن ها داشته باشند. گیر کردن دنده در وضعیت P (پارک) یکی از این موارد می باشد که البته این وضعیت به ندرت رخ می دهد و جای نگرانی چندانی ندارد.
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
دوشنبه، ۲۱ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۱
بهترین خودروهای اسپرت ۲۰۱۹ با قیمت مقرونبهصرفه
یکشنبه، ۲۵ فروردینماه ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
برترین خودروهای ۱۰۰ هزار دلاری بازار جهانی ( قسمت دوم )
شنبه، ۱۷ آبانماه ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
رندرهای جذاب از مدل سال ۲۰۵۰ موستانگ، کرولا، کوروت و سیویک
چهارشنبه، ۱۰ دیماه ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
با سبکترین خودروهایی که تاکنون در جهان تولیدشدهاند آشنا شوید
پنجشنبه، ۲۸ فروردینماه ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
بررسی کوتاه و تجربه رانندگی با هیوندای سوناتا ۲۰۲۰
سهشنبه، ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
توسط بخش Porsche Exclusive توسعه یافت
پورشه نسخه شخصیسازی شده ۹۱۱ توربو اس را معرفی کرد
با وجود اینکه تحویل پورشه ۹۱۱ توربو اس در اواخر سال ۲۰۲۰ صورت میگیرد، اما بخش شخصی سازی ویژه پورشه با انتشار تصاویری نشان داده که تا چه حد به صورت استاندارد میتوان این سوپراسپرت آلمانی را متفاوت خریداری کرد.
سهشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹:۳۳ |
در این تصاویر ۹۱۱ به رنگ قرمز کلاسیک گارد پورشه مزین شده که به جز بدنه، رنگ برخی از قطعات نیز به این قرمز زیبا تغییر کردهاند. پورشه ۹۱۱ توربو اس جدید برچسب قیمتی معادل ۲۰۴ هزار و ۸۵۰ دلار دارد و انتخاب رنگ قرمز گارد برای بدنه، هیچ هزینه اضافی را برای مشتری در پی ندارد. اما برای اینکه رکابها نیز به این رنگ قرمز مزین شوند مشتری باید هزینهای معادل ۷۶۰ دلار بپردازد. همچنین یک تریم مشکی براق در اطراف شیشهها اعمال شده که آن هم هزینهای معادل ۵۱۰ دلار در پی دارد. این نسخه ویژه به رینگهای مخصوص ۹۱۱ توربو اس با دیزاین بخش شخصی سازی پورشه مجهز شده که پنج پره U شکل داشته و نصب آن هزینهای معادل ۲۴۹۰ دلار در پی دارد. این رینگها در اکسل جلو و عقب به ترتیب سایزی معادل ۲۰ و ۲۱ اینچ دارند و در صورت تمایل مشتری امکان سفارش آنها به رنگ مشکی براق نیز وجود دارد که در این صورت باید ۱۳۰۰ دلار دیگر نیز به قیمت آنها اضافه کرد. درون کابین امکان همرنگ سازی برخی از قطعات با رنگ بدنه وجود دارد که این آپشن هزینهای برای مشتری در پی ندارد. اما در صورت تزیین کلیدهای اسپرت کرونو به رنگ قرمز گارد، هزینه ۴۲۰ دلاری به مشتری تحمیل می شود؛ همچنین در صورت اعمال این رنگ برای فشارسنج، ۴۲۰ دلار دیگر از جیب مشتری کم میشود. جهت یادآوری بیان میکنیم که پورشه ۹۱۱ توربو اس از یک پیشرانه ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت با دو توربوشارژ بهره میبرد که قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۴۰ اسببخار و بیشینه گشتاور ۸۰۰ نیوتنمتر است. یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار وظیفه انتقال نیرو به چهار چرخ را بر عهده دارد که به موجب این مشخصات شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتری معادل ۲.۶ ثانیه برای این سوپراسپرت آلمانی به عمل آمده است. بیشینه سرعت قابل پیمایش این خودرو نیز ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اگر این تغییرات جهت خاص به نظر رسیدن ۹۱۱ توربو اس کافی نیست، پورشه یک پکیج سبکسازی به صورت آپشنال برای این خودرو عرضه کرده که چند کیلوگرم از وزن خودرو را با حذف صندلی عقب، برخی از مواد عایق صدا و همچنین نصب یک شیشه سبکتر در جلو میکاهد.
کد محتوا: ۲۰۹۵۴
ارسال: سهشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹:۳۳
به روز شده: سهشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶:۴۵
کلید واژهها: پورشه، پورشه ۹۱۱
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۹۹۶
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.