معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
احتمالاً شما نیز هنگام خرید خودرو صفر و دست دوم با سؤال کارشناسی خودرو چیست مواجه شدهاید. این مقاله به بررسی چنین موضوعی اختصاص دارد.
انواع تونل باد و چگونگی آزمایش های آیرودینامیکی خودرو
بهبود ویژگی های آیرودینامیکی خودروها، تنها با آزمایش در تونل باد میسر می شود.
آیا خودروهای امروزی هم نیازی به آب بندی دارند؟
شاید این سؤال بسیاری از خریداران خودروی صفر کیلومتر پس از تحویل از کارخانه باشد و ذهن آنها را به خود مشغول کند.
ترمیم شیشه ی خودرو
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین رانندگی، سنگی به شیشه خودروی شما برخورد کند و باعث ترک خوردگی یا شکستگی شود؟ آیا در چنین شرایطی شیشه خودرو را تعویض یا آن را ترمیم کرده اید؟
مواردی که دانستن آنها خوشایند تعمیرکارها نیست!
اکثر رانندگان با اتکا به نظر مکانیکها، خودروهای خود را به دست آنها میسپارند تا ایرادهای آن را پیدا کرده و برطرف کنند. اما برخی نکات هستند که مکانیکها به هیچ عنوان دوست ندارند که رانندگان از آن مطلع شوند تا حتما برای رفع ایراد به آنها مراجعه شود.
تفاوت خودروی دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب
یکی از مشغولیات فکری برای افرادی که در زمینه خودرو فعالیت دارند و یا علاقه وافری به اتومبیل دارند ، اینست که اتومبیل های دیفرانسیل عقب برتر هستند یا اتومبیل های دیفرانسیل جلو ؟
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
با ۵ خودروی محبوب ایرانیها در سال ۹۸ آشنا شوید
چهارشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
به یاد جوانان
تجربه رانندگی با ایکو دنا پلاس توربو
پنجشنبه، ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
تجربه رانندگی با آئودی
چهارشنبه، ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
تجربه رانندگی با پورشه کاین GTS مدل ۲۰۱۳
دوشنبه، ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
بنز E۲۳۰؛ خاطره بازی با نوستالژی دهه ۹۰ + فیلم
چهارشنبه، ۱ اسفندماه ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
۶۸ سال گذشت
عبور فروش تویوتا لندکروزر از مرز ۱۰ میلیون دستگاه
پیشکسوت آفرود شرق آسیا یعنی تویوتا لندکروزر پس از ۶۸ سال حضور در بازارهای جهانی فروشش از مرز ۱۰ میلیون دستگاه گذشت. لندکروزر قدیمیترین محصول در حال فروش تویوتا بوده و یک محصول بسیار مهم در مطرح کردن این کمپانی در بازارهای جهانی محسوب میشود.
دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰:۳۹ |
تویوتا لندکروزر در سال ۱۹۵۱ به عنوان یک خودروی چند منظوره برای ارتش و پلیس ژاپن معرفی شد. در آن زمنان لندکروزر خودرویی ساده بود که تخصص آن پیمودن مسیرهای بیراهه و صعب العبور بود. تویوتا در زمان درگیری کره شمالی و جنوبی موفق شد که لندکروزر را اصلاح کند و صادرات این خودرو از آن زمان به بازارهای جهانی آغاز شد. زمانی که تویوتا لندکروزر BJ را معرفی کرد، سعی کرد تا برای موفقیت آن داستانی حماسی خلق کند و برای رسیدن به چنین موفقیتی داستان صعود ساموراییهای افسانهای به کوه Atago را تکرار کرد و پس از فتح شش ایستگاه برای صعود، به قله کوه فوجی ژاپن رسید. این عملکرد فوق العاده به لنکروزر کمک کرد که جیپهای آمریکایی تولید شده توسط میتسوبیشی که برای ارتش ژاپن تولید شده بود، کم کم فراموش شوند و لندکروزر جای خالی آنها را به تدریج در ژاپن پر کرد. پس از موفقیت نسل اول لندکروزر، تویوتا دومین نسل آن را با نام سری ۲۰ رونمایی کرد. این نسل دوم به لطف بهروزرسانیهایی که به خود دیده بود به مراتب راحتی بیشتری نسبت به نسل قبل داشت و برای استفاده در کارهای عمرانی و مصارف غیر نظامی نیز مناسب شده بود. اما سواری نسل قبل به قدری خشک بود که گویی سرنشین بر زین اسب سوار شده است! نسل دوم لندکروزر ضمن دارابودن راحتی بیشتر نسبت به نسل اول، همان ماندگاری و دوام بالای نسل اول را نیز به ارث برده بود. به لطف استقابل زیاد از لندکروزر در سال ۱۹۵۷، تویوتا صادرات این خودرو را به بازارهای مختلف جهانی آغاز کرد. به جرات میتوان گفت که در آن سالها لندکروزر اولین محصولی از تویوتا بود که به بسیاری از کشورها صادر شد و در سال ۱۹۵۷ سهم ۳۸.۲ درصد کل خودروهای صادر شده از ژاپن را به خود اختصاص داده بود. طی این ۶۸ سال حضور در بازارهای جهانی، لندکروزر بیش از ۱۴ مدل تولیدی مختلف را به خود دیده است. امروزه لندکروز یک اسیووی بزرگ و راحت بوده و همچنان در ماندگاری بالا و توانایی بی نظیر در پیمودن مسیرهای بیراهه شهرت دارد. البته که تمرکز تویوتا در توسعه لندکروزر امروزی، سواری راحت و کابین لوکس آن است و قدرت بیراهه نوردی آن در اولویت دوم قرار دارد، اما همچنان نشان دهنده مهندسی دقیق و به نسبت بی نقص تویوتا در طراحی خودرو است.
کد محتوا: ۲۰۸۰۰
ارسال: دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰:۳۹
به روز شده: دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸:۴۷
کلید واژهها: تویوتا، تویوتا لندکروز، لندکروز
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۲۱۱۷
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.