رویاهای پورشه برای کراس‌اوور خوش استایل خود

کاین کوپه هیبریدی امسال از راه می‌رسد + فیلم

  در حال حاضر پورشه کاین کوپه در سه نسخه مختلف راهی بازار می‌شود.  

سه‌‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰:۱۰ |

نسخه پایه این خودرو به یک پیشرانه شش سیلندر با بیشینه قدرت تولیدی ۳۳۵ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور تولیدی ۴۵۰ نیوتن‌متر تجهیز شده است. نسخه میانی این خودرو تریم S بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۳۴ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۵۴۹ نیوتن‌متر است. مجهزترین ورژن فعلی این خودرو هم نسخه توربو بوده که به یک پیشرانه هشت سیلندر قدرتمند با بیشینه قدرت تولیدی ۵۴۱ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۷۶۸ نیوتن‌متر تجهیز شده است. اما نسخه‌های بیشتری در راه هستند.

پورشه طی نشست خبری جدیدی تایید کرده که امسال قصد عرضه نسخه هیبریدی این خودرو را دارد. پیش‌بینی می‌شود که این خودرو پیشرانه مشترکی با کاین E هیبریدی داشته باشد. بدین ترتیب در صورتی که کاین کوپه هیبریدی به همان پیشرانه کاین هیبریدی تجهیز شود، باید شاهد یک قلب تپنده با بیشینه قدرت تولیدی ۴۵۵ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر در زیر کاپوت این خودرو باشیم. اما ممکن است که در آینده شاهد دو نسخه هیبریدی برای کاین کوپه باشیم. پورشه هنگام رونمایی از این خودرو اظهار کرد که قصد عرضه نسخه توربو اس هیبریدی برای هر دو نسخه معمولی و کوپه کاین را هم دارد. در این صورت، پیشرانه‌ای مشترک با پانامرا توربو اس هیبریدی در زیر کاپوت این دو خودرو نصب خواهد شد که بیشینه قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۶۸۰ اسب‌بخار و ۸۵۰ نیوتن‌متر است.

اما کار پورشه با کاین کوپه به اینجا ختم نمی‌شود. از آنجایی که این خودرو پلتفرم مشترکی با لامبورگینی اوروس دارد، شایعه شده که قرار است پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر ۶۴۱ اسب‌بخاری اوروس روی آن نصب شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، این نسخه بین تریم توربو و تریم توربو اس هیبریدی قرار خواهد گرفت.

این گونه به نظر می‌رسد که پورشه رویاهای زیادی را با کاین کوپه در سر پرورانده است و ممکن است تعداد نسخه‌های آن تا شش عدد نیز افزایش یابد. در این لحظه برچسب قیمت نسخه‌های جدید این خودرو مشخص نیستند، اما در حال حاضر نسخه پایه کاین کوپه قیمتی معادل ۷۵ هزار دلار دارد که این برچسب قیمت در مدل توربو به نزدیکی ۲۰۰ هزار دلار هم می‌رسد.



رویاهای پورشه برای کراس‌اوور خوش استایل خود
کاین کوپه هیبریدی امسال از راه می‌رسد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۰۱

ارسال: سه‌‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰:۱۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵:۵۱

کلید واژه‌‌ها: پورشه، کاین کوپه، خودرو هیبریدی، لامبورگینی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۲۶۷

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.