نسخه پایه این خودرو به یک پیشرانه شش سیلندر با بیشینه قدرت تولیدی ۳۳۵ اسببخار و بیشینه گشتاور تولیدی ۴۵۰ نیوتنمتر تجهیز شده است. نسخه میانی این خودرو تریم S بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۳۴ اسببخار و بیشینه گشتاور ۵۴۹ نیوتنمتر است. مجهزترین ورژن فعلی این خودرو هم نسخه توربو بوده که به یک پیشرانه هشت سیلندر قدرتمند با بیشینه قدرت تولیدی ۵۴۱ اسببخار و بیشینه گشتاور ۷۶۸ نیوتنمتر تجهیز شده است. اما نسخههای بیشتری در راه هستند.
پورشه طی نشست خبری جدیدی تایید کرده که امسال قصد عرضه نسخه هیبریدی این خودرو را دارد. پیشبینی میشود که این خودرو پیشرانه مشترکی با کاین E هیبریدی داشته باشد. بدین ترتیب در صورتی که کاین کوپه هیبریدی به همان پیشرانه کاین هیبریدی تجهیز شود، باید شاهد یک قلب تپنده با بیشینه قدرت تولیدی ۴۵۵ اسببخار و بیشینه گشتاور ۷۰۰ نیوتنمتر در زیر کاپوت این خودرو باشیم. اما ممکن است که در آینده شاهد دو نسخه هیبریدی برای کاین کوپه باشیم. پورشه هنگام رونمایی از این خودرو اظهار کرد که قصد عرضه نسخه توربو اس هیبریدی برای هر دو نسخه معمولی و کوپه کاین را هم دارد. در این صورت، پیشرانهای مشترک با پانامرا توربو اس هیبریدی در زیر کاپوت این دو خودرو نصب خواهد شد که بیشینه قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۶۸۰ اسببخار و ۸۵۰ نیوتنمتر است.
اما کار پورشه با کاین کوپه به اینجا ختم نمیشود. از آنجایی که این خودرو پلتفرم مشترکی با لامبورگینی اوروس دارد، شایعه شده که قرار است پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر ۶۴۱ اسببخاری اوروس روی آن نصب شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، این نسخه بین تریم توربو و تریم توربو اس هیبریدی قرار خواهد گرفت.
این گونه به نظر میرسد که پورشه رویاهای زیادی را با کاین کوپه در سر پرورانده است و ممکن است تعداد نسخههای آن تا شش عدد نیز افزایش یابد. در این لحظه برچسب قیمت نسخههای جدید این خودرو مشخص نیستند، اما در حال حاضر نسخه پایه کاین کوپه قیمتی معادل ۷۵ هزار دلار دارد که این برچسب قیمت در مدل توربو به نزدیکی ۲۰۰ هزار دلار هم میرسد.