قلب تپنده این اسیووی سایز متوسط، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی توربوشارژ بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۰۰ اسببخار است. در کنار آن دو پیشرانه الکتریکی نیز نصب شدهاند که هرکدام قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۰۹ اسببخار هستند. قدرت و گشتاور پیشرانه الکتریکی نصب شده در جلو، توسط یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار به محور جلو منتقل میشود. اما پیشرانه الکتریکی نصب شده در محور عقب تنها به دلیل ایجاد یک سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک، طراحی شده است.
اوپل گرند لند ایکس با دارا بودن بیشینه قدرت ۳۰۰ اسببخار و بیشینه گشتاور ۴۵۰ نیوتنمتر، از اینسیگنیا GSi ۲۵۶ اسببخاری نیز قدرتمندتر است، ضمن اینکه ضرر آن برای محیط زیست هم کمتر است. به لطف نصب یک باتری لیتیوم یونی ۱۳.۲ کیلووات ساعتی، گرندلند ایکس قادر شده بیشینه مسافت ۵۰ کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی طی کند. هنگامی هم که باتری خودرو خالی شد، توسط یک شارژر ۷.۴ کیلوواتی طی زمان یک ساعت و ۵۰ دقیقه میتوان آن را به صورت کامل شارژ کرد.
هنگامی این خودرو به صورت هیبریدی استفاده شود، تنها ۴۹ گرم کربن دی اکسید به ازای هر کیلومتر از اگزوز آن خارج میشود و برای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر، تنها به ۲.۲ لیتر بنزین نیاز دارد. در خصوص عملکرد هم باید اظهار کنیم که این کراساوور سایز متوسط تنها ۶.۵ ثانیه زمان نیاز دارد که از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و در نهایت قادر به حرکت با بیشینه سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است. اما هنگامی که به صورت تمام الکتریکی حرکت میکنید، این خودرو قادر به دست یافتن به سرعتی بالاتر از ۱۳۴ کیلومتر بر ساعت نخواهد بود.
اوپل طی هفتههای آینده، پیش فروش نسخه پلاگ این هیبریدی گرندلند ایکس را آغاز میکند و قرار است که از اوایل سال بعد، آن را به مالکان تحویل دهد.