همه حسرت‌هایی که برای عدم تولید انبوه چانگان CS۹۵ باید بخوریم

  چانگان CS۹۵ خودرویی است که نسل جدید خودروی موجود آن بود و احتمالا می‌توانست وضعیت خودروهای چینی و شاسی بلند کشورمان را در زمینه خودروهای داخلی بهبود بخشیده و نسل جدیدی از این خودروها را به بازار عرضه می‌نمود ولی این خودرو به دلایل مختلف به تولید انبوه نرسید و خودروهای بی کیفیت کماکان در کشور تولید و فروخته خواهند شد.  

شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۲۱ |

چانگان CS۹۵ خودرویی است که با ویژگی‌های جذابی در آستانه ورود به خط تولید انبوه در کشورمان بود که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به طراحی زیبا، کابین جادار و موتور قدرتمند اشاره کرد که این چند ویژگی را به سختی می‌توان در خودروهای چینی فعلی پیدا کرد.

چانگان CS۹۵ این خودرو که ساخته شریک برند آمریکایی مشهور دنیا یعنی فورد است و از جمله خودروسازان با کیفیت چینی محسوب می‌شود، توانسته مشتریان اندکش را در ایران راضی کرده و به گفته اغلب افرادی که موفق به استفاده از این خودرو شده‌اند، تجربه بی نظیری از یک خودروی چینی را در اختیارشان گذاشته است و کیفیت بسیار بهتری نسبت به هم رده‌های چینی خود دارد.

چانگان که بنا بود روزگاری به یکی از شرکای قدرتمند و همیشگی سایپا تبدیل شود حالا به یکی از شرکت‌های بسیار دور از این شرکت تبدیل شده است که رویای همکاری آن دست نیافتنی‌تر از آن است که این شرکت تصور می‌کند. از جمله نکات مهمی که در مورد این خودرو و نمونه‌های موجودش در کشور می‌توان گفت پیشرفت قابل توجه صنعت خودروسازی چین است که به طرز عجیبی به سطوح بالایی از کیفیت دست پیدا کرده‌اند و دیگر خبری از آن محصولات بی کیفیت قبلی نیست.

نمونه بررسی شده در این گزارش نشان می‌دهد که آفرود با آن، یک تجربه بی نظیر محسوب می‌شود که در مورد خودروهای پرچمدار چینی‌های موجود در بازار خودروهای چینی در کشور به هیچ وجه قابل مشاهده نبوده و ویژگی‌های فنی و ظاهری آن چیزی از خودروهای روز دنیا و برندهای معتبر شناخته شده کم ندارد! گزافه نیست اگر بگوییم این خودرو در کیفیت از خودروهای ریز و درشت کره‌ای و ژاپنی چیزی کم نداشته و حتی با یک اغماض کوچک آن را در حد خودروهای شاسی بلند برندهای معتبر دانست.

قدرت ۲۳۳ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری آن چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت چرا که سیستم محرکه آن و همچنین پیشرانه با کیفیت آن به خوبی نشان از پیشرفت عجیب چانگان در این زمینه دارد. این خودرو در ابتدا قرار بود با قیمت حدود ۲۰۰ میلیون تومان به مشتریان ایرانی فروخته شود ولی حالا نسخه مونتاژی چانگان CS۹۵ با حوالی قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به دست مشتریان می‌رسد ولی به هر حال گزینه به مراتب بهتری نسبت به سایر خودروهای چینی است که مشتریان متقاضی خرید خودروهای برندهای معتبر را به خرید یک خودروی چینی راضی می‌کند.


همه حسرت‌هایی که برای عدم تولید انبوه چانگان CS۹۵ باید بخوریم
یادداشت

کد محتوا: ۲۰۶۸۵

ارسال: شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۲۱

به روز شده: شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷:۰۶

کلید واژه‌‌ها: چانگان، شاسی بلند، سایپا، چانگان CS۹۵

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۴۰۱

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.