در نمایشگاه نیویورک صورت گرفت

پورشه ۹۱۱ اسپیدستر سرانجام رونمایی شد+فیلم

  بیش از ۹ سال است که بی صبرانه منتظر رونمایی از نسل جدید پورشه ۹۱۱ اسپیدستر هستیم، اما ظاهرا این همه انتظار، ارزشش را داشته؛ چراکه این برند اسپرت‌ساز آلمانی امروز در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹ پورشه ۹۱۱ اسپیدستر ۲۰۱۹ را رونمایی کرده است.  

پنج‌‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱:۴۹ |

همانطور که مشاهده می‌کنید این اسپیدستر جدید بر پایه نسل جدید ۹۱۱ توسعه نیافته است. البته ما این را از پیش هم می‌دانستیم و با آن مشکلی نداشتیم، چراکه پشت چهره زیبا و معصوم این پورشه دوست داشتنی، قلب تپنده ۹۱۱ GT۳ جا خوش کرده است. شاسی این خودرو دقیقا با نسخه عملکردی GT۳ یکسان بوده و به طور ویژه برای فرمان‌پذیری محور عقب و جانمایی خاص پیشرانه، طراحی شده است.
پورشه ۹۱۱ اسپیدستر سرانجام رونمایی شد + تصاویر

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه تخت چهار لیتری شش سیلندر است که تا ۹۰۰۰ دور در رقیقه، گاز می‌خورد. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۵۰۲ اسب‌بخار بوده که به لطف به‌روزرسانی‌های انجام شده، پاسخش به دریچه گاز به مراتب بهتر شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این خودرو، نصب جعبه دنده دستی شش دنده است که لذت رانندگی با آن چندین برابر جعبه دنده‌های خودکار است.

پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید خوشبختانه کاهش وزن هم داشته است. بالا و پایین آوردن قسمت برزنتی سقف به صورت دستی بوده و فقط پایه‌های آن به صورت الکترونیکی فعالیت می‌کنند. گلگیرهای جلو، عقب و بخش‌های دیگری از بدنه هم از جنس فیبرکربن تولید شده‌اند. پشت رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی این خودرو، دیسک‌های ترمز سرامیک کامپوزیتی نصب شده‌اند که طبق ادعای پورشه، وزن آنها نصف دیسک‌های ترمز فلزی رایج مشابه است. در کنار همه این موارد، استفاده از جعبه دنده دستی باعث شده تا وزن این خودرو ۴ کیلوگرم در مقایسه با نمونه خودکار هفت سرعته و ۱۸ کیلوگرم در مقایسه با نمونه مجهز به جعبه دنده دو کلاچه سبکتر باشد. پورشه همچنین سیستم تهویه مطبوع را هم از این خودرو حذف کرده، اما اگر کسی خواهان آن باشد، امکان نصبش وجود دارد.

نتیجه این اقدامات، ابرخودرویی بسیار جذاب و سریع شده است. پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید تنها ۱۴۶۵ کیلوگرم وزن دارد و قادر است که طی مدت ۳.۸ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این اسپیدستر جذاب هم ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. طراحی داخل کابین ۹۱۱ اسپیدستر به لطف دوخت قرمز رنگ و پشت سری‌های خاص اسپیدستر، فوق جذاب است. پورشه در کنار این خودرو به مالکانش ساعت ست با آن را نیز می‌فروشد.

پورشه در این لحظه برچسب قیمت ۹۱۱ اسپیدستر جدید را اعلام نکرده، اما قطعا چنین خودرویی ارزان نخواهد بود. این کمپانی آلمانی قصد دارد که تنها ۱۹۴۸ دستگاه از این خودرو را تولید کند و از ماه می پیش فروش آن را آغاز کرده و از اواخر سال آن را به مشتریان تحویل می‌دهد.


در نمایشگاه نیویورک صورت گرفت
پورشه ۹۱۱ اسپیدستر سرانجام رونمایی شد+فیلم
خبر

کد محتوا: ۲۰۶۷۲

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱:۴۹

به روز شده: شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶:۵۳

کلید واژه‌‌ها: پورشه،‌پورشه ۹۱۱ اسپیدستر، پورشه ۹۱۱

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۲۰۶

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.