ماجرای خواندنی تجدید حیات رولزرویس با حمایت ب ام و

  کمپانی رولزرویس که به خاطر تولید اتومبیل های لوکس و اشرافی آوازه های جهانی دارد، سال گذشته بسیار موفق ظاهر شد و توانست با تحویل ۴,۱۰۷ دستگاه خودرو، بهترین رکورد را در تاریخ ۱۱۵ ساله خود ثبت کند. در حال حاضر با توجه به تقاضای روز افزون برای شاسی بلند کالینان و دیگر مدل ها از جمله فانتوم، این کمپانی روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد.  

چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۱۱ |

اما اگر کمی به عقب بازگردیم، خواهیم دید که روزهای خوب بدون کمک ها و حمایت های کمپانی ب ام و محقق نمی شد. نقش ب ام و در احیا و قدرت بخشیدن به رولزرویس تا حدی است که اخیرا مدیر عامل این شرکت انگلیسی یعنی آقای تورستن مولر-اتوس (Torsten Müller-Otvös) در مصاحبه ای لب به اعتراف گشوده و به تمجید از باواریایی ها پرداخته است.

آقای مولر-اتوس در مصاحبه خود گفته که بدون ب ام و، اثری از کمپانی تحت مدیریتش باقی نمی ماند. وی همچنین از پشتیبانی مالی و مهندسی پیشرفته ژرمن ها به ویژه در زمینه آلایندگی و تجهیزات ایمنی قدردانی کرده است.

مدیر عامل رولزرویس افزوده:

من خوشحالم که بخشی از گروه ب ام و هستیم و حتی می گویم که رولزرویس بدون گروه ب ام و از بین رفته بود؛ ما دیگر نمی توانستیم به حیات خود ادامه دهیم.

به اعتقاد آقای مولر-اتوس شرکت هایی مثل رولزرویس که در مقیاس کوچک تری فعالیت می کنند، در صورت حمایت نشدن از سوی کمپانی های بزرگ تر و عدم سرمایه گذاری بلند مدت در بخش تکنولوژی – از قیبل پیشرانه های برقی یا فناوری خودران – نابود می شوند.

با توجه به ارتباطات نزدیکی که این دو برند دارند، برخی محصولات اشرافی برند انگلیسی را در واقع همان مدل هایی باواریایی می دانند که با زرق و برق بیشتر به فروش می رسند.

اما آقای مولر-اتوس نظر دیگری داشته و معتقد است که این شرکت همواره به DNA خود وفادار باقی خواهد ماند. وی بر "احساس، چهره خاص و آن چیزی که در برابر رقم پرداختی از یک رولزرویس دریافت می کنید"، تاکید کرده است. به گفته مدیر عامل رولزرویس در بخش هایی که جلوی چشمان مشتریان قرار ندارد، از تکنولوژی ب ام و استفاده می شود.

اگر در مورد زمینه همکاری این دو خودروساز کنجکاو هستید، باید گفت که در دهه ۹۰ میلادی، زمانی که وضعیت تولید خودروهای رولزرویس و بنتلی به عنوان دو تولید کننده انگلیسی خودروهای اشرافی چندان خوب نبود، نخست فولکس واگن مالکیت این دو برند را از آن خود کرد و کمی بعد ب ام و موفق به خرید برند رولزرویس از فولکس واگن شد. از این رو حالا قریب به بیست سال است که مسیر رولزرویس و بنتلی به کلی از یکدگیر جدا شده است. رولزرویس تحت لوای ب ام و روزگار پر شکوهی را می گذراند و بنتلی نیز با تیراژ کمتر و با استفاده از قدرت مهندسی عظیم گروه فولکس واگن به حیات خود ادامه می دهد.


ماجرای خواندنی تجدید حیات رولزرویس با حمایت ب ام و
یادداشت

کد محتوا: ۲۰۶۵۲

ارسال: چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۱۱

به روز شده: چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹:۲۰

کلید واژه‌‌ها: رولزرویس، ب ام و

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۱۱۸۱

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.