مرگ V۴۰ ولوو و تولد یک شاسی‌بلند جدید

  ولوو قرار است در تابستان تولید V۴۰ خود را پایان دهد و اینک خودروساز سوئدی در حال کار روی یک محصول با فرمت بدنه کراس‌اووری به عنوان جایگزینی برای V۴۰ است.  

شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶:۲۶ |

به دلیل محبوبیت کراس‌ و SUV ها، جایگزین‌های V۴۰ در ارتفاعی بالاتر از اسلاف خود رانده حرکت خواهند کرد.

کرس میکر مدیر شعبه اروپایی ولوو در این خصوص گفت: این تغییر شکل و ارتفاع اضافی در V۴۰ ها باعث می‌شود، تا باتری‌ها در نسخه‌های الکتریکی در جایگاه و مکان خوبی قرار گیرند و ما با محصول الکتریکی قدرتمندی برای جاده‌ها مواجه شویم.

وی در این خصوص افزود: ما با  دو روند رو به رشد "محبوبیت ارتفاع" و "تجهیزات و انواع خودروهای الکتریکی" مواجه هستیم و به عنوان یک خودروساز باید با آن هماهنگ شویم.

نسخه‌های الکتریکی و  قدیمی V۴۰ به دلیل باتری‌های بزرگ فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار نمی‌دادند و قادر به جابه‌جایی سرنشینان خود تا مسافت ۳۰۰ کیلومتر هستند.

ولوو قصد تغییر و تحولات زیاد در خودروهای جدید دارد و قرار است با این SUV به رقابت با محصولاتی مانند ب‌ام‌و سری ۱، مرسدس کلاس A و آئودی A۳ برود.

جایگزین‌‌های V۴۰ از پلت‌فرم‌های جدید CMA توسعه یافته توسط کمپانی جیلی بهره می‌برند که پیشتر در مدل جدید XC۴۰ شاهد آن بودیم.

کرس میکر با اشاره به اینکه تصمیم جدیدی برای ظاهر این خودرو اتخاذ نشده، افزود: احتمال دارند تمامی فرآیند طراحی ما با توجه به مدل مفهومی ۴۰.۲  (تصاویر) اجرایی شود.


مرگ V۴۰ ولوو و تولد یک شاسی‌بلند جدید
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۹۶۱۳

ارسال: شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶:۲۶

به روز شده: شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴:۴۸

کلید واژه‌‌ها: شاسی بلند، ولوو

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۵۳۱

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.