معرفی خودروی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ + فیلم

  خودروی جدید پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ نسبت به مدل‌های قبلی از لحاظ طراحی ظاهری و درونی کاملا تغییر کرده است. در واقع پژو ۵۰۸ یکی از خودروهای اندازه متوسط خانوادگی است که از سال ۲۰۱۱ وارد خط تولید شده است. این مدل در واقع جایگزین پژو ۴۰۷ و پژو ۶۰۷ شده که پلتفرم و پیشرانه‌های یکسانی با نسل دوم سیتروئن C۵ دارد.  

پنج‌‌شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۲۹ |

جالب است بدانید این خودرو نیز توانسته در چین هم ساخته شود و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. تا به امروز دو نسل از پژو ۵۰۸ تولید شده که دومین نسل آن مدل ۲۰۱۹ هست که در بهمن سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی ژنو رونمایی شد. پژو ۵۰۸ جدید مجهز به پیشرانه‌های بنزینی ۱.۶ لیتری PureTech و سه پیشرانه‌ توربودیزلی متصل به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک EAT۸ شده و مسئولان فرانسوی این کمپانی اعلام کرده‌اند که نسخه پلاگین هیبریدی پژو ۵۰۸ را هم به زودی تولید خواهند کرد.

پژو ۵۰۸ جدید در آزمایشات ایمنی اروپا EuroNCAP توانسته ۵ ستاره امتیاز را کامل کسب کند؛ از تجهیزات ایمنی سیستم دید در شب، کنترل کروز تطابقی متصل به گیربکس اتوماتیک، سیستم رانندگی در لاین، جدیدترین نسل ترمز اضطراری فعال و سیستم تشخیص نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و … را دارد. به علاوه سنسورها و دوربین‌های جدید مانند Visiopark ۲ با دید ۳۶۰ درجه نصب شده برای این خودرو کمک به پارک کردن اتوماتیک می‌کند.

در درون کابین طراحی ساده و شیک انجام شده که فرمان کامپکت، صفحه نمایش دیجیتالی ۱۰ اینچی HD لمسی با فرمت ۸:۳ و نمایشگر هدزآپ با کیفیت تصویر در صفحه ۱۲.۳ اینچی هست. تیپ این خودرو سالنی، کوپه و شاسی‌بلند تولید می‌شود که به دلیل بازار مناسب برای تیپ شاسی‌بلند انتظار فروش بالای این رده وجود دارد. در وهله اول با نگاه به این خودرو ظاهری متهاجمی با لوگوی پژو در وسط خودرو را می‌بینید که انرژی زیادی را به بیننده منتقل می‌کند.

قیمت این خودرو در بازار جهانی حدود ۲۵ هزار پوند هست و رقبایی مانند آئودی A۴، فولکس‌واگن پاسات، بی‌ام‌و سری ۳ و … دارد.


معرفی خودروی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ + فیلم
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۹۵۹۸

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۲۹

به روز شده: شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۳۵

کلید واژه‌‌ها: پژو، پژو ۵۰۸، پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹، پژو ۴۰۷، پژو ۶۰۷، سیتروئن

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۰۷

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.