بررسی مینی کانتری‌من ۲۰۱۸

  مینی کانتری‌من یک کراس اوور ساب کامپکت شهری است که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و به عنوان نخستین محصول کراس اوور مینی وارد بازار شد. نسل اول در سال ۲۰۱۴ یک فیس لیفت را تجربه کرد و تولید آن در سال ۲۰۱۶ خاتمه پیدا کرد.  

پنج‌‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱:۲۷ |

پس از آن، نسل جدید مینی کانتری‌من در سال ۲۰۱۷ معرفی شد که با تغییرات زیادی در بیرون و داخل کابین همراه شده است. مینی کانتری‌من در حال حاضر در همین مدل توسط پرشیا خودرو به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن توسط پرشیا خودرو ۶۴۵ میلیون تومان اعلام شده هرچند در بازار با قیمت بالای ۷۰۰ میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شود.

کانتری من را باید کاربردی‌ترین محصول مینی بدانیم چراکه بیشتر برای خانواده‌ها مناسب است و برخلاف سایر محصولات مینی خریداران جوان را هدف قرار نداده است. مینی کانتری‌من در بازارهای جهانی در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود اما مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران، نسخه کوپر S است که از یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو بهره می‌برد. این موتور قادر است ۱۸۹ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

نکات مثبت مینی کانتری‌من
فضای داخلی زیاد – توانایی آفرود به دلیل استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک – فضای داخلی جذاب

نکات منفی مینی کانتری‌من
قیمت بسیار بالا

امنیت مینی کانتری‌من
مینی کانتری‌من موفق به کسب ۵ ستاره کامل از موسسه معتبر یورو انکپ Euro NCAP شده است.

نقد کارشناسی مینی کانتری‌من
مینی کانتری‌من یک کراس اوور ساب‌کامپکت است که نسل اول آن در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و این نسل در سال ۲۰۱۴ یک فیس لیفت را تجربه کرد. اما نسل دوم کانتری من در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد و از سال ۲۰۱۷ پا به بازارهای جهانی گذاشت.

این کراس اوور مدتی قبل توسط پرشیا خودرو برای بازار ایران معرفی و عرضه شد و با قیمت نجومی به دست مشتریان ایرانی رسید.

مینی کانتری‌من در طراحی کاملا پیرو زبان طراحی خاص کمپانی مینی است و شکل چراغ‌های جلو و عقب، جلو پنجره و شکل کلی بدنه پیرو همین زبان طراحی است. چراغ‌های جلو حالت گردی دارند و در نمای عقب، چراغ‌های مستطیلی عمودی به همراه اسپویلر متصل به سقف از ویژگی‌های مهم هستند. به علاوه اینکه همانند سایر محصولات مینی امکان انتخاب رنگ متفاوت از بدنه برای سقف کانتری من وجود دارد.

با ورود به داخل کابین مینی کانتری‌من همان شکل خاصی که در کابین سایر خودروهای مینی وجود دارد، در این خودرو هم دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته در کابین به قدری بالا است که کاملا حس سوار شدن بر یک خودرو لوکس را به شما القا می‌کند. به علاوه صندلی‌های عقب کاملا راحت هستند و امکان جمع کردن آنها برای بالا بردن ظرفیت فضای بار وجود دارد.

برای مینی کانتری‌من در بازارهای جهانی موتورهای مختلفی در نظر گرفته شده اما مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران یعنی کوپر S، همانند برادران خود از یک موتور ۲.۰ لیتری توربو بهره می‌برد که قادر است ۱۸۹ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ‌ انتقال پیدا می‌کند و این بدان معنی است که مینی کانتری‌من توانایی حرکت در مسیرهای آفرودی را هم دارد.

مینی کانتری‌من تجهیزات رفاهی نسبتا زیادی از جمله سیستم صوتی هارمن کاردون با امکان اتصال بلوتوث، شارژ بدون سیم گوشی هوشمند، آینه‌های جانبی ضد انعکاس نور، اسپویلر سقف، سقف پانوراما، آینه داخلی الکتروکرومیک، صندلی‌های جلو مجهز به حافظه و گرمکن، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سیستم کمکی پارک، نمایشگر هدآپ و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مینی کانتری‌من در بازار جهانی در بازه قیمتی ۲۷ تا ۳۷ هزار دلار قابل خریداری است و نسخه کوپر S قیمتی برابر با ۳۱ هزار و ۴۰۰ دلار دارد. اما این کراس اوور در ایران با قیمت کاملا غیرمنطقی ۶۴۵ میلیون تومان توسط پرشیا خودرو به فروش می‌رسد. هرچند با کمی جست‌وجو در بازار، قیمت‌های بالاتر از ۷۰۰ میلیون تومان هم مشاهده خواهید کرد.


بررسی مینی کانتری‌من ۲۰۱۸
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۹۵۹۲

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱:۲۷

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴:۰۹

کلید واژه‌‌ها: مینی کانتری‌من ۲۰۱۸

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: ماشین ۳

بازدید: ۸۶۹

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.