یوروانکپ معرفی کرد: ایمن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ در کلاس‌های مختلف

  پس از کسب نتایج ناامید کننده نسل جدید جیپ رانگلر و فیات پاندا، سازمان ارزیابی خودروهای "یورو انکپ" فهرستی از ایمن‌ترین خودروهای جهان در هر کلاس را معرفی کرد.  

شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۳۸ |

هر ساله کارشناسان و ارزیان  بنیاد ایمنی خودروهای اروپا موسوم به یورو انکپ (Euro NCAP) با تست و آزمایش خودروهای مختلف، فهرست ایمن‌ترین خودروها در هر کلاس را منتشر می‌کنند. در نتایج یورو NCAP به ایمنی خودروها تا نهایت پنج ستاره داده می‌شود اما مدل‌های متنوع در کلاس‌های مختلف مقایسه می‌شوند.

بنا به روال و شیوه، یورو انکپ درانتهای هر سال میلادی فهرست ایمن‌ترین خودروهای بررسی‌شده در کلاس‌های مختلف اعلام می‌کند. تمام خودروهای هر کلاس، در مدل تولیدی همان سال بررسی می‌شوند تا مقایسه معتبر و قابل استناد باشد.

برنده اصلی در بخش خودروهای خانوادگی کوچک مرسدس بنز کلاس A  است. این هاچ‌بک در بخش‌های حفاظت از سرنشینان بزرگسال، کودکان و حفاظت از عابران پیاده  با کسب امتیاز ۹۶، ۹۱ و ۹۲ درصدی رقیبان خود را پشت سر گذاشته و با امتیاز ۷۵ درصدی را در بخش سامانه‌های کمکی حرفه‌ای نشان می‌دهد.

مدال طلایی خودروهای بزرگ خانوادگی به لکسوس ES در این کلاس رسید. این سدان اجرایی که جایگزین مدل GS  محسوب می‌شود با حفاظت ۹۱، ۸۷ و ۹۰ درصدی در بخش‌های حفاظت از سرنشینان بزرگسال، کودکان و عابران پیاده را کسب کرد و با امتیاز ۷۷ درصدی از بخش تجهیزات و سامانه‌های ایمنی در صدر ایمن‌های این کلاس ایستاد.

 یورو انکپ، برای اولین بار بهترین عملکرد ایمنی را برای مدل الکتریکی انتخاب کرد و جایزه این بخش را به لکسوس ES ۳۰۰H داد.

هیوندای نیز ادعا کرده است جایزه نهایی کلاس آفرودرهای بزرگ با خودروی "نکسو" را از آن خود کرده است. این کراس‌اوور هیدروژنی در بخش‌های محافظت از سرنشینان بزرگسال، کودک و حفاظت از سرنشینان به ترتیب ۹۴، ۸۷ و ۶۷ درصد امتیازات را از آن خود کرده است. این خودرو با کسب امتیاز ۸۰ درصدی در سامانه‌های ایمنی ۵ ستاره ایمنی را کسب کرده است.

مایکل فن ریتینگن مدیر عامل موسسه یورو انکپ در این خصوص گفت: در سال ۲۰۱۸ تست‌های جدیدی را معرفی کردیم که تمرکز آن روی حفاظت از آسیب‌پذیران سفرهای جاده‌ای است. این گزینه‌ها نشان می‌دهد که سازمان‌های ارزیاب خودرو هر روز معیارهای بالاتری را برای خودروهای جهان در نظر می‌گیرند.


یوروانکپ معرفی کرد: ایمن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ در کلاس‌های مختلف
یادداشت

کد محتوا: ۱۸۵۷۰

ارسال: شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۳۸

به روز شده: شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱:۳۸

کلید واژه‌‌ها: خودرو، ایمن ترین خودرو، مرسدس بنز، هاچ بک، لکسوس، هیوندایی

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۶۸۱

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.