معرفی پورشه ماکان ۲۰۱۹ با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه

  پورشه پوشش‌های لازم را از سر ماکان ۲۰۱۹ برداشت تا بتوانیم نسخه فیس‌لیفت‌شده این خودرو را با نمای خارجی تروتازه و کابین باز احیا شده ببینیم.  

یک‌‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴:۱۳ |

محسوس‌ترین تغییرات موجود در این خودرو در نمای انتهایی آن دیده می‌شود. چراغ‌های این بخش باریک و کشیده طراحی شده و توسط یه رشته چراغ به یکدیگر نصب شده‌اند.

در نمای روبه‌رویی، خودرو به چراغ‌های LED مجهز شده و در مدل‌های ۲۰۱۹ در کنار رنگ‌هایی مانند کرایون، نقره‌ای و سبز متالیک شاهد رنگ جدید آبی میامی نیز هستیم. رینگ‌های خودرو نیز از مدل‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی هستند.

در فیس‌لیفت جدید با طیف وسیعی از تجهیزات کمک راننده روبه‌رو هستیم تا قدرت رفاه ماکان را به حداکثر رسانده و آن را به یکی از اسپورت‌ترین SUV های جهان  تبدیل کند.

کوچکترین SUV پورشه اینک در فضای درونی داشبوردی بازطراحی شده دارد و به یک صفحه نمایش اطلاعات- سرگرمی ۱۱ اینچی فول HD مجهز است. دریچه‌های هوا نیز اینک در زیر صفحه مرکزی قرار گرفته و ظاهر و شکل فرمان نیز تغییر کرده است. صفحه نمایش ماکان جدید دارای سیستم  کنترل صوتی و نمایش اطلاعات ترافیکی در زمانواقعی است. شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم پاکیزه کردن هوای درون کابین از دیگر گزینه‌های جالب خودرو هستند. در کنار این فناوری‌ها ماکان فناوری‌های دیگری را از پانامرا به ارث برده است.

پورشه از تنظیمات موتور در این نسخه اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما احتمالا این خودروسازی از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر برای این خودروها بهره خواهد گرفت.


معرفی پورشه ماکان ۲۰۱۹ با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه
یادداشت

کد محتوا: ۱۸۵۰۵

ارسال: یک‌‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴:۱۳

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴:۲۷

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه ماکان، ماکان ۲۰۱۹، فیس لیفت، خودروی لوکس

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۸۹۵

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.