جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا

  کیا از جزئیات و مشخصات نسل سوم "سید"های خود که در ماه آینده وارد بازار جهان می‌شوند، خبر داد.  

پنج‌‌شنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۵۵ |

بیش از ۶۶۰ هزار نسخه از نسل دوم کیا "سید" از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و براساس آمار میزان فروش این خودرو در سال ۲۰۱۷  در قاره اروپا ۱۶ درصد و در کشور انگلیس ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مانند مدل‌های موجود در بازارهای کنونی، خودروهای جدید در بخش طراحی اروپایی کیا در فرانکفورت توسعه یافته، مهندسی شده و مورد بازطراحی‌های ویژه قرار گرفته‌اند. تیم تحقیق و توسعه بخش طراحی کیا در اروپا، به تولید محصولات این برند در زیلینای اسلوواکی می‌پردازد و علاوه بر "سید" مدل‌های "ونگا" و "اسپورتیج" را نیز تولید می‌کند.


قیمت این خودرو در سطح پایه در کشور انگلیس ۱۸,۲۹۵ پوند است و با موتور  ۱.۰ لیتری T-GDi که با سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته دستی هماهنگ است، ارائه خواهد شد. نسخه "فرست ادیشن" خودرو نیز با یک موتور ۱.۴ لیتری T-GDi و با یک سامانه انتقال قدرت ۷ سرعته خودکار دوکلاچه با قیمتی حدود  ۲۶,۸۵۰ پوند انگلیس ارائه خواهد شد.


گفته می‌شود فضای درونی" سید" های جدید تحت تاثیر "استینگر" است و با طیف وسیعی از فناوری‌ها همراه شده است. یک صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی- صوتی یا یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت ناوبری پیشرفته از گزینه‌های فناورانه این خودرو هستند. از گزینه‌های استاندارد این خودرو می‌توان به استفاده از سیستم یکپارچه بلوتوث تلفن هوشمند و سازگاری کامل آن با اتو اندروید و کارپلی گوگل و شارژ بدون سیم تلفن همراه نیز  اشاره کرد.


 حالت رانندگی توسط راننده انتخاب شده و در حالات "نرمال" و "اسپورت" قرار می‌گیرد.  در حالت رانندگی نرمال بهره‌وری سوخت به حداکثر رسیده و راندمان استفاده از فرمان ارامش زیادی را برای راننده فراهم می‌آورد. حالت اسپورت نیز شتاب بیشتری را برای خودرو فراهم می‌آورد. این خودرو در اوایل ماه آگوست وارد نمایندگی‌های این کشور در انگلستان و اروپا خواهد شد.


جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا
یادداشت

کد محتوا: ۱۸۵۰۱

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۵۵

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۲۶

کلید واژه‌‌ها: کیا، نسل سوم خودروی کیا، سید، ونگا، اسپورتیج

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۸۱۸

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.