آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

خودروسازان کره ‌ای؛ پیشتاز کیفیت در جهان

  دو دهه قبل، دو برند کره ‌ای هیوندای و کیا در بازارهای جهانی جایگاه چندان معتبری نداشتند و بیشتر نشان ‌گر آن بودند که خریداران آن‌ ها از طبقه ‌‌ای از اجتماع هستند که توانایی مالی خرید برندهای اروپایی، آمریکایی یا ژاپنی را ندارند.  

سه‌‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴:۳۷ |

اما امروز به گفته موسسه جی.دی پاور که سنجش کیفی برندهای مختلف جهان را برعهده دارد، تویوتا، ب‌ام‌و و سایر برندهای مدعی کیفیت، در تلاش برای رسیدن به جایگاه کیفی کیا، هیوندای و برند لوکس جنسیس هستند که در طراحی و مشخصات فنی خود کمترین نقص را دارا اند. براساس رتبه‌ بندی اولیه موسسه جی‌.دی.پاور برای سال ۲۰۱۸ این سه برند کره ‌ای که همگی توسط گروه خودروسازی هیوندای موتور کنترل می‌ شوند، در ۱۰۰ خودروی جدید خود که به بازار معرفی شده ‌اند، دارای کمترین مشکلات فنی بوده‌ اند.

بالاترین امتیاز در این بخش به برند کره ‌ای جنسیس رسیده است و ۶۸ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را دریافت کرده است. این امتیاز نشان دهنده ی ایراد در هر ۱۰۰ خودرو است و هرچه عدد آن کمتر باشد بهتر است. کیا که سال گذشته در صدر جدول بود امسال افول کرده و امتیاز در رده دوم قرار دارد. جایگاه بعدی در اختیار هیوندای با ۷۴ امتیاز است.
در رده های چهارم و پنجم نیز نام پورشه با ۷۹ امتیاز و فورد با ۸۱ امتیاز به چشم می خورند. بدترین امتیاز جی دی پاور به لندروور رسیده است و ۱۶۰ امتیاز را دریافت کرده است. در لیست بدترین ها از آخر جگوار با ۱۴۸ امتیاز و ولوو با ۱۲۲ امتیاز نیز قرار دارند.
عدد متوسط برای صنایع خودرویی در خصوص بروز ایراد در هر ۱۰۰ خودرو ۳ امتیاز است و نشان می دهد که سه خودروساز اروپایی در سطحی پایین تر از متوسط قرار دارند. سه خودروساز نخست آمریکا یعنی جنرال موتورز، فورد و فیات کرایسلر نیز نسبت به سال قبل پیشرفت کرده اند و امتیاز های بهتری را دریافت کرده اند.

در صورتی هم که به صورت موردی به خودروها بپردازیم بهترین امتیاز متعلق به پورشه ۹۱۱ با ۴۸ امتیاز است و این خودرو کم ایراد ترین وسیله نقلیه از دید جی دی پاور محسوب می شود.

مزدا در رده بندی امسال در جایگاه ۲۳ ام قرار دارد. البته این خودروساز پیشرفت قابل توجهی کرده است و امتیاز خود را ۲۵ امتیاز بهبود بخشیده است. برندهای دیگری همچون لکسوس، کادیلاک، هیوندای و اینفینیتی نیز خودروسازانی هستند که در مقایسه با رتبه سال گذشته پیشرفت کرده اند.
در این خصوص دیور سرجنت معاون بخش جهانی خودروی جی.دی.پاور گفته است که خودروسازان به خوبی مطالبات و گزارشات مصرف کنندگان را زیر نظر دارند و سعی می کنند تا هر سال عملکرد بهتری داشته باشند. همچنان که خودروها پیچیده تر و مجهز تر می شوند خریداران نیز ایرادات بیشتری را در خودروها پیدا و خودروسازان سعی در رفع آنها می کنند.


خودروسازان کره ‌ای؛ پیشتاز کیفیت در جهان
یادداشت

کد محتوا: ۱۷۴۷۷

ارسال: سه‌‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴:۳۷

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰:۰۵

کلید واژه‌‌ها: خودروسازان کره ای،‌ هیوندایی، کیا، تویوتا، بی ام و، جنسیس، مزدا، لکسوس

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۸۷۸

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.